har liknande problem med min röda men den lägger av först vid 5000 varv.silen vid ingående bränsleledninge i bränslefördelaren skulle jag gärna ha bild på vart den sitter någon som vet?
gt_87 skrev:har liknande problem med min röda men den lägger av först vid 5000 varv.silen vid ingående bränsleledninge i bränslefördelaren skulle jag gärna ha bild på vart den sitter någon som vet?
Läste i ett annat inlägg, hittar dock inte det nu men den silen sitter i skruven som håller fast ingående bränsleledning i fördelaren! Tryckluft rekommenderas
gt_87 skrev:har liknande problem med min röda men den lägger av först vid 5000 varv.silen vid ingående bränsleledninge i bränslefördelaren skulle jag gärna ha bild på vart den sitter någon som vet?
Här ska silen sitta.. Eller så är det de andra röret som e precis bervid
har mekat lite idag och tror det var röret som är längre in satt en pil som pekade in mot mängd givarn eller vad den nu kallas. men min var ingen sil i såg ut så här.
kollade motorn från audi 90:n och min andra gt som är 85:or båda 2 då såg det ut så här..
där finns det en sil.
men den röda gt:n är en 86:a och min silvriga är en 87:a där ser det likadant ut men finns ingen sil på 87:a heller