Var köper jag sänkningsats?
Var köper jag sänkningsats?
Tjabba. Var köper jag sänkningsats till GTn. Har sökt runder lite men kan inte hitta.
//Dajjmen
//Dajjmen

ska du sänka för syns skull eller ska det vara väghållning också?
www.Garage11.se bilder och mycket mer.
Jag har koni på min med blåa fjädrar. Monore eller vad dem heter hade stötdempar test hos AD-Center i sommras så jag test min o dem har suttit på i 10år + o där var 85 - 95 % verkningsgrad kvar. O det var inte bra uppmätt för jag hade dåligt med luft i däcken, så de var det som drog ner resultatet.
Han var helt imponerad. Jag sa till han att jag hade tagit in bilen 2000 och tysken som hade den har haft det på i ett par år, o har inte gjort ngt med dämparna eller fjädrarna. så han rekomendera att jag skulle byta snarast tills resultatet kom ut på pappret.
Han var helt imponerad. Jag sa till han att jag hade tagit in bilen 2000 och tysken som hade den har haft det på i ett par år, o har inte gjort ngt med dämparna eller fjädrarna. så han rekomendera att jag skulle byta snarast tills resultatet kom ut på pappret.

Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Tja fjädrarna har ju tryckts ihopa litta under dessa åren. så den e lägre än vad den var när det kom på. Men dämparna e kanon..NipO skrev:Okej, det verkar vara riktigt bra fjädrar1281 :- är ju inte alls så farligt heller
tror det blir ett par sånna för mig sen efter sommaren
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Tjopp, hört ryktas om att man kan få tag i satser på www.stytun.se, GE-motorsport.se samt Radiopower.se
Vet ej kvalité, men ska nog testa en sats från Stytun.se, åker ju bara med bilen nån gång då och då på sommarn så!
Vet ej kvalité, men ska nog testa en sats från Stytun.se, åker ju bara med bilen nån gång då och då på sommarn så!
www.tranasbildelar.se min lokala bildelshandlare, tror en sänkningssats hamnar under 1500.- iaf
(bara fjädrar)

Audi GT Quattro -85
Snart, jag ska montera mina Kilenfjädrar inom kort. Har det och fyra ställbara Koni från Micro som ligger och väntar i pannrummet. Fick hem de sista prylarna igårJojjan skrev:Är det någon här som har testat eller vet hur kvalitén är på Lesjöforsfjädrarna?

Jag har kört med Kilen på ett par bilar innan och jag har varit väldigt nöjd med dem.