fjädring bak
fjädring bak
tja undrar hur man får gt,n att bli stummare bak tycker att de é gungig å då har jag ändå riktiga bilstein dämpare med hr fjädrar runt om?
pumpade du ur dämpana innan montering??? i insteruktionerna brukar det stå att man skall pumpa ur dämparna innan montering.
Vad har du för däck? Kan ju va däcken som gungar.
Vad har du för däck? Kan ju va däcken som gungar.
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
kostic.nu
med en setupen så skall den inte va gungig,, uplever du den gungi i när den fjädrar up o ner eller när du tar en kurva?
kände du på dämparna innan du monterade dom? när du tryckte ihop dom åkte de tilbaka i utspänt läge? om de inte åker tilbaka så e det fel på dom om det är gas dämpare.
vilket märke är det på dämparna?
har du kollat busningarna i bakvagneb samt tvär stag?
kände du på dämparna innan du monterade dom? när du tryckte ihop dom åkte de tilbaka i utspänt läge? om de inte åker tilbaka så e det fel på dom om det är gas dämpare.
vilket märke är det på dämparna?
har du kollat busningarna i bakvagneb samt tvär stag?
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
50-profil är nog i största laget, jag har 205/45 16" på min och jag tror inte att det skulle fungera överhuvudtaget med 50-profil på den. Kör jag lite "inspirierat" med mycket last skrapar det i lite där bak. Vad är det för mått och ET på dina fälgar?
Jag hade gasdämpare på min Audi 100 och den var stenhård, så det låter som att dina dämpare är dåliga. Var de jobbiga att trycka ihop? Det ska de vara om de är OK.
Jag hade gasdämpare på min Audi 100 och den var stenhård, så det låter som att dina dämpare är dåliga. Var de jobbiga att trycka ihop? Det ska de vara om de är OK.
Jag upplever min lite mjuk oxå trots sänkningen..
Sen uppfattar alla det olika..
Farsan tyckte bilen var förstörd då han provkörde den efter sänkningen.
(Den går ju inte att åka med, den är ju förstörd) sa han.
Själv tycker jag den är för mjuk.
Får se hur den blir när dom nya hjulen kommer på med 205:orna..
Sen uppfattar alla det olika..
Farsan tyckte bilen var förstörd då han provkörde den efter sänkningen.
(Den går ju inte att åka med, den är ju förstörd) sa han.
Själv tycker jag den är för mjuk.
Får se hur den blir när dom nya hjulen kommer på med 205:orna..