växellåda

Här diskuteras allt som har med motorer och växellådor att göra. Även bromsbekymmer och annat passar in här.
Mackan[Dalen]
GT-intresserad

växellåda

Inlägg av Mackan[Dalen] »

Tänkte bara kolla om någon här har bytt växellåda på sin gamle audi någon gång, kan vara så att jag måste byta. 1:ans växel går nämligen inte i överhuvudtaget, ska man lämna in den eller kan man klara det själv?
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

det smidigaste är nog att skaffa en ny växellåda det blir nog billigast tror jag, kostar väl runt en tusing.det är ganska smidigt skruva ner lådan det är en bult som kan vara lite trångt för framvagnen kan vara ivägen.... har du köpt bilen? Är det Bexells i Österbymo isåfall

Rallytobbe
http://kent.lundin.dinstudio.se
Mackan[Dalen]
GT-intresserad

det är alexanders kärra ja, känner du honom?
har inte köpt den ännu, måste få tag ett släp en ledig dag och lite ork först
Men snart så, det verkar ju som så att alex har glömt hur man använder mailen. eftersom han inte svarat på de senaste 3 mailen jag skickat till honom. :(
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

jag känner honom inte men vet vem det är bara, men är det inte Andreas han heter som har bilen? En kompis som jobbade där sa att den var väldigt fin,men det lite små fix med den men inget större trodde han

Rallytobbe
http://kent.lundin.dinstudio.se
Mackan[Dalen]
GT-intresserad

Jo ägaren utav bilen heter Andreas (hjärnsläpp) förstår inte hur jag kunde få det till alexander, men men det låter ju bra att det inte är så mycket jobb, får se om de kan byta växellådan någonstans för en billig peng
Skriv svar