Chippa en GT?
Chippa en GT?
Såg denna annonsen och såg att den var chippad?
http://www.blocket.se/vi/12247995.htm?ca=20_s
Någon som har hört talas om chip till en GT tidigare?
http://www.blocket.se/vi/12247995.htm?ca=20_s
Någon som har hört talas om chip till en GT tidigare?
-
- GT-diggare
-
- GT-diggare
-
- GT-intresserad
Jag har den bilen nu och cruisar runt i och jag kan då inte påstå att det är nått varken påställt soppatryck eller osynligt mekansprut-chip... Det talades vid affären om att det skulle vara annan kam i den också vilket jag inte heller tycker mej märka av, den är betydligt slöare än både min röda och min svarta GT.
Hur som helst fick man ju diverse annat i priset då ägaren innan den förra hade handlat varenda liten pinal på VAG, spoilerpaketet och det rostfria Ferrita-systemet var väl heller inte gratis kan man tänka...
Hur som helst fick man ju diverse annat i priset då ägaren innan den förra hade handlat varenda liten pinal på VAG, spoilerpaketet och det rostfria Ferrita-systemet var väl heller inte gratis kan man tänka...
Ja klart jag kommer på träffen, ska besikta den svarta i Motala på fredagen klockan 13:30 och sen blir det väl raka spåret till campingen...
Den vita dyker förmodligen också upp, farsan betalade och står som ägare så det är hans kan man säga, så han åker väl med den dit...
(Det är den vita som låg på blocket med fjantig stor vinge och onödigt stora spoilers och lite annat trams, samt osynligt, obefintligt chip...)
Den vita dyker förmodligen också upp, farsan betalade och står som ägare så det är hans kan man säga, så han åker väl med den dit...
(Det är den vita som låg på blocket med fjantig stor vinge och onödigt stora spoilers och lite annat trams, samt osynligt, obefintligt chip...)
om man slänger in sprutet från ng motorn så kan man chippa både tändningen och bränsle.Jimmen skrev:Ja klart jag kommer på träffen, ska besikta den svarta i Motala på fredagen klockan 13:30 och sen blir det väl raka spåret till campingen...
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu