Hej startade min gt här om veckan effter den stått välldigt länge ... Och effter som jag hållt på och små pillat på den hadde den inget kylar vatten i den som sagt som gjort så backa jag den så fort den hoppat igång till närmaste vattenkran och fyllde på med vatten (medans den stog på sin fina tomgång runt 2000 RPM :P ...
dock efter en stund grejjenda och nedskruvning av tommegång så börgade det ticka förblyllat mycket i expantionkärlet.. Då e frågan har min topppackning gått så jag trycker ut komp i kylarsystemet lr måste jag lufta kylarsystemet på något behändigt sätt???
OBS kan ta ett tag innan svar har bara internet på ett ställe och det är på mitt jobb i Finland :P
tack för svaren i förhand
Kylarsystem / avluftning
Kylarsystem / avluftning
Audi Gt Coupe 82

-
- GT-fanatiker
Hmm det låter skumt... kanse mannen som satt dit den är en sån där rolig sak. Dra åt och dra åt och när sakerna börgar knarra dra ett varv te
Känner en sådan kille .. är bra när man behöver någon att dra lös .. men knappast killen jag ber om att sruva fast något i plast lr aluminium :P ..

Känner en sådan kille .. är bra när man behöver någon att dra lös .. men knappast killen jag ber om att sruva fast något i plast lr aluminium :P ..
Audi Gt Coupe 82