Gizmo vad i H-vete gör du vaken?
Jag har för mig att det hade ngt me rotorn & göra? för ja vet att min första GT inte hade ngt varvstopp & sen när jag lämna in den på V.A.G & servade den me ny rotor osv så hade jag varvstopp märkte jag några veckor senare...
Men jag har kört på båda sorterna.. o jag varvstopp ändå..
För till en början körde jag på den lille rake för den var billigare o den stängde ändå vid 6000.
SibbSon skrev:verkar väldigt skumt?? 3 mot 1 nu
ngn annan som kan tala till Gizmo's fördel?? hjälp honom hitta felet!
Hehe.. Jag vågar ju inte prova byta till den smale för o se om den stänger av. Varvar jag denne motorn så mycke så tittar väl vevaxlen ut o säger hej.
Men jag kan ju ha fel. det har ju hänt förr o det kan ju säkert hända igen.
sen beror det ju lite på hur mycket man varvar... jag menar en motor kan ju inte varva hur mycket som helst ... o Gizmos bil kanske misständer på högre varv o då låter det som varvstopp. en tanke bara
NipO skrev:sen beror det ju lite på hur mycket man varvar... jag menar en motor kan ju inte varva hur mycket som helst ... o Gizmos bil kanske misständer på högre varv o då låter det som varvstopp. en tanke bara
Nä jag vet när min slår ifrån för då blinkar min varvmätare till. Men den e ju så trött o sleten nu så den kommer väl inte hålla för det.