Fråga om framvagnsbalk

Här diskuteras allt som har med motorer och växellådor att göra. Även bromsbekymmer och annat passar in här.
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Fråga om framvagnsbalk

Inlägg av GT-Bjorn »

Hej, jag har snokat runt lite i trådarna som redan finns i ämnet men har tyvärr inte lyckats få någon klarhet i vilka bussningar som passar i GTns originalbalk. Hittar bara bussningar till 80/90/s2 med b3/b4 karossen och undrar om bussningarna är samma också eller om det bara är passformen som är samma? Krängningshemmarbussningar, skiljer det något

Hoppas någon är lite mer bildad i ämnet *yes*

/Björn
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

samma bussningar till balken på GT/80/90/S2 så vitt jag vet. Dom jag köpte till S2 framvagnen passade i min GT balk. Men vet att det finns några här som kommer slänga in en hel uppsjö med modellbeteckningar på vad som passar och inte.
Så du gör nog rätt i att vänta på dom ;)
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

Okej, då inväntar jag lite fler svar innan man spenderar pengar på saker som inte passar helt hundra *yes*
Användarvisningsbild
q-sovare
GT-fanatiker
Inlägg: 330
Blev medlem: tor aug 18, 2011 16:19
Ort: Taberg
Kontakt:

Inlägg av q-sovare »

Här är en som är bra
http://sites.internet.lu/folders/custom ... 0_4000.htm
Ligger i Luxemburg , jättetrevlig att handla av , har precis beställt en hel hög grejjor därifrån 33 euro i frakt. Har köpt till bakvagnen till min passade klockrent om man bortser från att jag körde i dem på fel håll först.
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

Hur funkar det med betalning och sånt då? Såg att han ville ha en banköverföring. Är det smidigt? Vill ju inte betala massor av pengar och sen inte se några grejer *yes*
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

http://www.nascom.se/produkter1.php?Cat1=7&Cat2=1 är återförsäljare åt customautocraft i Sverige.
Skriv svar