sänkning och fälgar, passform

Här snackar vi ET, bultmönster och mönsterdjup.
<:gt 2.2l:>lillen
GT-tok
Inlägg: 115
Blev medlem: sön mar 06, 2005 19:48
Ort: k

sänkning och fälgar, passform

Inlägg av <:gt 2.2l:>lillen »

tjenna alla gt LOVERS... du jag har bara en fråga om man slår på 16" fälgar kommer han se ut som en traktor.. jag har sänkt hen 40 tror ja(fjädrana sattt på min res. bil) räcker det lr måstre ja sänka mer för att få den fina lucken.. och hur berda däck kan mna ha utan att skiten tar i skärm kanten fram när det går lite fort i en kurva, kanske bara räcker med ett par kuddar lr har ni nått annat förslag....
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag vet inte om min är sänkt speciellt mycket, men jag tycker den ser OK ut med 16"-are:
Bild
<:gt 2.2l:>lillen
GT-tok
Inlägg: 115
Blev medlem: sön mar 06, 2005 19:48
Ort: k

Inlägg av <:gt 2.2l:>lillen »

tack.. su du säjer att det räcker med att ha min 40 mm sänkning.. va bra då sliper jag köpa nytt.. kommer nog göra det senare ändå men men
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

<:gt 2.2l:>lillen skrev:tack.. su du säjer att det räcker med att ha min 40 mm sänkning.. va bra då sliper jag köpa nytt.. kommer nog göra det senare ändå men men
Eftersom jag inte vet hur mycket min är sänkt så kan jag omöjligt avgöra om dina 40mm räcker... Däremot så fick du se hur mina 16"-are ser ut på bilen.

Eftersom rullomkretsen ska bli samma som den du har idag så lär du kunna se redan idag om den är sänkt tillräckligt.

Det som kan spöka till det är ju offseten och bredden på fälgarna.
Skriv svar