Reflektorer

Här samlar vi frågorna som har med ljus och lykta att göra.
BBJB
GT-intresserad
Inlägg: 18
Blev medlem: tor aug 16, 2007 19:24

Reflektorer

Inlägg av BBJB »

Hejsan.

Jag har sökt veckovis efter nya/begagnade reflektorer till min Audi 90.
Idag så snubblade jag över detta forum, och ser att gt coupe har samma lycktor som jag har dvs 2 reflektorer. Detta verkar inte vara det lättaste att få tag på vilket är synd.

Jag behöver reflektor till halvljuset på höger sida då detta bara ger en "dimma" på besiktningen och ingen bra ljusbild...

Nu har jag suttit och kollat runt på Audi 80/90 med bara en reflektor och undrar ifall det är nånting som kan passa i min strålkastar sarg?

Eller är det någon som kan rekomendera ett par lysen från annan modell/bil som kan passa relativt bra med lite modifiering s att man kan få den igenom besiktningen iallefall?

Mvh Jonny
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Det här är inte riktigt svar på din fråga men kanske en lösning ändå. I en annan tråd diskuterades kompressorbygge och via en länk där hittade jag detta: http://www.loaded4speed.com/tjanster/chrome.html Om du kollar med dom vore det kanon om du postade priser och så för det är fler som har problem med samma.

Välkommen hit! Släng upp en bild på din bil!

Bruzze
BBJB
GT-intresserad
Inlägg: 18
Blev medlem: tor aug 16, 2007 19:24

Inlägg av BBJB »

bruzze skrev:Det här är inte riktigt svar på din fråga men kanske en lösning ändå. I en annan tråd diskuterades kompressorbygge och via en länk där hittade jag detta: http://www.loaded4speed.com/tjanster/chrome.html Om du kollar med dom vore det kanon om du postade priser och så för det är fler som har problem med samma.

Välkommen hit! Släng upp en bild på din bil!

Bruzze
Jag har varit i kontakt med det företaget och fick svar för någon dag sedan, han skulle kolla upp priser osv, detta stog i mailet.

MAIL SVAR:
Hej!
Eftersom vi är entusiaster finns företaget/butiken på internet och sköts
hemifrån efter våra ordinarie jobb. vi har 5 olika garage vi jobbar i,
framförallt i Stockholm.
Jag ska kolla med kollegan vad det skulle kosta med kromningen.
Mvh Johan

Väntar på mer information, lägger upp det såfort jag vet någe mer.

Mvh Jonny
Skriv svar