tackar tackar =)NipO skrev:ser bra ut de där daggen !![]()
angående högersidan har jag tyvärr inga bra idér![]()
men det löser du så småningom !
ja jag hoppas det,, vi får se hur det blir =)
Eftersom det ser ut som om du skall bygga en del stereo i bilen skulle jag då iaf satsa på att plasta/bygga en baslåda under instrumentbrädan på högersidan då målat man skall försöka nå i en välljudande bil är att få så mycket av ljudet framifrån. Skulle sitta fint med en bra 8" alt en fin dyr 10" som tål små lådor.. Skulle bli riktigt nice..dagg skrev:jo jag googlade mig fram till det där å,, men orkade inte läsa allt =P men de är väl bara fakta? har svårt att tro att det finns något sånt där gulligt "kit" med allt som behövs..
just ja, lägger upp lite bilder på vad som gjorts idag oxå
skurit lite mer fogskum
å på med tyg... polyestret vet jag inte när det kommer på,, dröjjer nog tyvärr,, blir till å köpa en 10kg hink på biltema när tid och ekonomi finns
det jag sitter å klurar på nu är vad jag skall göra med den här sidan. nån som har en bra idé?? något handskfack behöver det inte vara,,
Kommer bli en 10" i "handsfacket" =) finns ju nå tunna som inte kräver så mkt volymmarino carlsson skrev:Blir garanterat bra, en kompis byggde in en 10" fram på sin Testarossareplika då det inte finns så mycket utrymme baktill direkt i en sån iom motorn bak och de blev grymt bra ljud. Många välljudsbyggare satsar ju allt framåt i bilarna.. Sen självklart stöd bakifrån även..
Ska bli kul å se hur du får till de, har nämligen planer själv på att köpa ett beg. handsfack å använda som mall för å bygga låda så de ser så original ut som möjligt.. Vill ju inte kapa sönder min originalbil i onödan.
Keep up th.........
Mvh Marino
jo iofs =) aa de är en 4cyl. passar tycker jag det borde göra iom att allt är precis likadant förutom motorn =PEdis skrev:Eller så är det så att ingen av oss kan svara på dina frågor.dagg skrev:hm,, de verkar som om mina inlägg inte syns![]()
Det är troligtvis så att ingen av oss har byggt om en Audi 80 (fyrcylindrig?) så vi med säkerhet kan säga om det passar eller inte.