Finns bara en sak att säga. Grymtzlobo skrev:fick denna skickad till mig precis tänkte dela med mig.. Test run 2008

Ända som kan klå det är en rå sport quattro, och den är ju på gång ser jag i tråden.

Finns bara en sak att säga. Grymtzlobo skrev:fick denna skickad till mig precis tänkte dela med mig.. Test run 2008
svårt o säga men om ja justerar till tändningen nu så ger det minst 50hk till skulle kunna köra en 11.98-12.00 om inte bättre..Edis skrev:Säger bara GOTT MOS i ABT:en. Den både låter och går ju underbart!![]()
![]()
Vad tror du är rimligt att komma ner i för tider när den är färdigjusterad?
Var tvungen o testa o uppskatta effekten i den.Totti skrev:sjuukt snyggtbörjar dra ihop sig nu juh med bilen:)
såg du körde på strippen med abt:n:)
dagg skrev:va har du tagit instrumenten ifrån för bil? =) såg riktigt bra ut,,
jappblueman83 skrev:Är det kortade handbroms vajrar?
Det går inte så bra alls.. det strular med garage platts.quattrojonas skrev:Hur går det med projektet?
Jag är sugen på att byta till en S2 drivlina eller en ur-s4, men jag vill ha sugmotor. Vad tror du besiktingen säger om det och är s4:ans drivlina "lika mycket bolt on" som s2:ans?
Mvh // Jonas \ Farbror_frukt
S2:ans passar rakt på.. behöver bara modda växelfören.quattrojonas skrev:Tråkigt att höra.
Hade man bott i samma del av landet så hade man kanske kunnat hjälpa dig, men tyvärr är det inte så.
Men okej, så S2:ans drivlina passar bättre..
Då gäller det att få tag i en sådant att passa in.
Dock så tycker jag att dom förra fälgarna var bra mycket ballare, men dessa är riktigt snygga också
Nej den skall bli silver exteriört.Edis skrev:Ska bilen bli svart nu med tanke på färgen i kupén, eller är det silver som gäller fortfarande?
Vitt på de fälgarna blir skitsnyggt, men samtidigt beror det ju lite på vad man har för färg på bilen. Silver och vitt är inte ultimat, däremot är det ju underbart med en röd bil och vita fälgar.
Den där handenheten, vad är det för något? Kunde avläsa Air/Fuel, men ska den vara inkopplad jämt, eller något som man har inkopplad vid mappningen?
vist går det men det är inte bolt on....stork3n skrev:
går det inte att modda in s4:s drivlina då?