Lacken ser ju ruggigt bra ut när man ser ytan på bilderna! Kan tyvärr inte svara på det där med lampan, men jag har för mig att alla kablar som ska kopplas in går via kontaktstycket i botten på den plattan.
Lacken är bra! men jag ska inte ljuga, den ät liite prickig på ett par ställen, inget som syns dock, men ändå!Edis skrev:Oj, det händer mycket nu![]()
Lacken ser ju ruggigt bra ut när man ser ytan på bilderna! Kan tyvärr inte svara på det där med lampan, men jag har för mig att alla kablar som ska kopplas in går via kontaktstycket i botten på den plattan.
Ja, nu är det ju såhär att du hjälpte mig jävligt mkt med det där inlägget gt_87, jag tänkte att för kuls skull kan man ju som du sa dra extra jord från bakljusen till jordpunkten i skuffen.. sagt och gjort, sen testade jag att blinka lite igen och sepåfan, nu blinkar rätt lampor i rätt ordning och rätt fart!gt_87 skrev:ser grymt bra ut. älskar den blå färgen på gt. kontakten på lampan har jag sätt på en del gt bilar jag haft att folk dragit till chassit i bilen. typ extra jord.