men nu till det tråkiga.
Alla vet ju vad dolda fel är. det är främst därför jag skriver, för att få hjälp, bland annat så går rutan på passagerar sidan bara att veva ner, inte upp. det rasslar precis som om nån axel med plines på skulle vara trasig, men jag har inte lyckats hitta någonting.
sedan så funkar inte elstyrningen för speglarna men jag har hittat problemet, det är knappen som man väljer spegel tror jag.
sedan så lyser inte oljetrycksmätaren men själva mätaren funkar så där misstänker jag helt enkelt att lampan har gått sönder.
men det finns även plus i det hela
Det sitter en till synes helt okej uppsättning högtalare i bilen 6x9er i hatt hyllan och högtalarna i instrumentbrädan av märket MDS fanatic.
nu söker jag alltså tips på vad problemet med rutveven kan vara, och ja jag förstår att jag skriver i fel forum men det är även tänkt att jag ska ha kvar tråden för att senare skriva om utbyggnad av ljudanläggning, dessutom smider jag planer om urquattro breddare eller skärmar (Vad ni nu kallar det) en liten vässning av motorn övervägs också, men problemen först, man måste ju prioritera.
väntar otåligt på svar
MVH // Tobias
P.S kanske ska tillägga att det är en 88 som är helt rostfri och väldigt fin i lacken bilder kommer när jag har tagit ett par nya och klurat ut hur jag lägger in bilder med rätt storlek.