you betEdis skrev:Riktigt rolig post! Sugen på att börja skruva motor nu då?

you betEdis skrev:Riktigt rolig post! Sugen på att börja skruva motor nu då?
Kan säga att allt som ja hadde på bilden gick lös på under 10,000 här i swe hadde du fått betala 50,000rallytobbe skrev:"Nice" misstänker att det inte va billigt..Nu blir det till att börja skruva motor.![]()
Det blev ju riktigt bra med instrument panelen lite bök med buren eller???
Bra pris måste jag säga. Och inget skit. Bra grejer det där. ARP bular osvzlobo skrev:Kan säga att allt som ja hadde på bilden gick lös på under 10,000 här i swe hadde du fått betala 50,000rallytobbe skrev:"Nice" misstänker att det inte va billigt..Nu blir det till att börja skruva motor.![]()
Det blev ju riktigt bra med instrument panelen lite bök med buren eller???
Det blir bra med instrumentpanelen var tvungen o kapa ur för rören tänkte att det är bäst o göra det redan nu..
Japp.. finns många företag i usa man kan handla utav om man bara vet vad man vill haAudiArt skrev:Bra pris måste jag säga. Och inget skit. Bra grejer det där. ARP bular osvzlobo skrev: Kan säga att allt som ja hadde på bilden gick lös på under 10,000 här i swe hadde du fått betala 50,000
Det blir bra med instrumentpanelen var tvungen o kapa ur för rören tänkte att det är bäst o göra det redan nu..
med krymp färg. finns på mekonomenEdis skrev:Kåpan blev ju skitsnygg! Vad har du lackat den med?!?
skojar du Edis.. Har längtat länge länge..Edis skrev:Ojojoj, kul att se att det händer saker!![]()
Kan tänka mig att det är lite sug efter att få starta upp ABT:en!
Nu e det nära på ABT:en...Edis skrev:Ojojoj, kul att se att det händer saker!![]()
Kan tänka mig att det är lite sug efter att få starta upp ABT:en!