haha jasså =) får en konstig känsla i magen när jag luktar på det.. påminner om hunger =Pcoupesudden skrev:Det luktar gott oxå =)))
// mvh janne sundin
das projekt - Update 12/12
Re: mmmm...
Die for metal!
- coupesudden
- GT-fanatiker
Själv körde ja med en bit matta hehehdagg skrev:coupesudden: okejj, ja gör det..det funkar finfint! =)
zlobo: haha ja visst är det fint? =D tog den billigaste fleecefilten jag kunde hitta på ÖB. =)
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Haha.. Alltid ska det vara något. Min gnällde på att jag lukta polyester när jag kom hem till henne.
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
- coupesudden
- GT-fanatiker
hmm det var jobbigt, men +8 grader funkar, har det nere i källaren!coupesudden skrev:polyester måste ha minst +15grader annars blir den konstig son f*n ... kletig och inte genomhärdad ... den skiktar sig oxå .. plastade en ljusbox till den nyare coupen ... runt 5 plus ute ...bara att kasta !!!
Så det vill jag inte rekommendera !!
// mvh janne sundin
Die for metal!
jahapp, då har man fått på polyestern!

bilden säger kanske inte så mkt,, men där låg det och härdade iaf, tills morgonen efter då det stank i hela j*vla huset =D inte populärt vill jag lova HAHA. fick lov att ställa ut den på vädring för att få tyst på kvinnfölket! men det verkade då ha härdat iaf =)
dock så lär jag på med en vända till (polyestret tog slut)..
återkommer,,,

bilden säger kanske inte så mkt,, men där låg det och härdade iaf, tills morgonen efter då det stank i hela j*vla huset =D inte populärt vill jag lova HAHA. fick lov att ställa ut den på vädring för att få tyst på kvinnfölket! men det verkade då ha härdat iaf =)
dock så lär jag på med en vända till (polyestret tog slut)..
återkommer,,,
Die for metal!
jo jag googlade mig fram till det där å,, men orkade inte läsa allt =P men de är väl bara fakta? har svårt att tro att det finns något sånt där gulligt "kit" med allt som behövs..
just ja, lägger upp lite bilder på vad som gjorts idag oxå
skurit lite mer fogskum

å på med tyg... polyestret vet jag inte när det kommer på,, dröjjer nog tyvärr,, blir till å köpa en 10kg hink på biltema när tid och ekonomi finns

det jag sitter å klurar på nu är vad jag skall göra med den här sidan. nån som har en bra idé?? något handskfack behöver det inte vara,,

just ja, lägger upp lite bilder på vad som gjorts idag oxå

skurit lite mer fogskum

å på med tyg... polyestret vet jag inte när det kommer på,, dröjjer nog tyvärr,, blir till å köpa en 10kg hink på biltema när tid och ekonomi finns

det jag sitter å klurar på nu är vad jag skall göra med den här sidan. nån som har en bra idé?? något handskfack behöver det inte vara,,

Die for metal!