Gott att få ordning på fönsterhissen, det var ju "rätt" gött att kunna veva upp och ner de obehindrat i värmen
Nosliwes Projekt
japp det gjorde den, dom kollade inte kofforten enns, han blev väll lite förvirrad när han fick klättra in ifrån passagerar sidan vid första besiktningen, som jag sa vid pizzerian hehe. har ju lite lönn fack vid sidorna under min MDF skiva i skuffen som jag kan peta ner sakerna i 
Jag var ju till 99% säker på att den inte skulle gå igenom vid besiktningen och gjorde det mest bara för att få reda på vad som behövde åtgärdas.
Har fixat så jag inte behöver köra till jobbet på några dagar nu så jag äntligen kan slutföra fjädrings bytet och göra en framvagns inställning.
Jag var ju till 99% säker på att den inte skulle gå igenom vid besiktningen och gjorde det mest bara för att få reda på vad som behövde åtgärdas.
Har fixat så jag inte behöver köra till jobbet på några dagar nu så jag äntligen kan slutföra fjädrings bytet och göra en framvagns inställning.
Ändrade planer inför vintern precis som vanligt. Farsan har tröttnat på min andra bil som står och tar platts i garaget (Golf mk2 även kallad OZE) så den kommer göras iordning i vinter inför bugrun 2011. lacken kommer läggas av en lackerare och det kommer bli en show bil på måndag tvättas blocket, toppen, ventilkåpan och olje tråget i jobbets stora motor tvätt. efter det blir det seriös högglanns polering. mer kommer i OZE tråden på garaget.

och ja, nu när jag har jobb kommer ALLT bli mycket mer seriöst gjort. skämmdes rejält på träffen som sagt.

och ja, nu när jag har jobb kommer ALLT bli mycket mer seriöst gjort. skämmdes rejält på träffen som sagt.
beror väll på hur man ser det Johan? golf 2 eller gt coupe till bugrun? golf 2 1.8 full med ljud eller gt coupe full med ljud?
och som sagt, farsan har tröttnat, golfen har stått där i över 1 år, den är mer eller mindre klar för lack (lackeraren kommer garanterat få spackla och slipa mer då jag vet att min kännsla för "gropar" är kass.
Är riktigt tråkigt när man ser gropar efter man har lackat, talar av egen erfarenheter som man fick när man började med bilar för alla år sen...men övning ger ju färdighet var de en klok katt som sade en ggn i tiden
Val av spackel är oxå viktigt, billigare alternativ kan oxå vara riktigt bra, men har ofta en tendens att "sjunka in" efter ett tag, även om man gjort ett bra förjobb innan lack..sånt är riktigt trist
men go go go Nosliwe !! detta blir så bra så
Val av spackel är oxå viktigt, billigare alternativ kan oxå vara riktigt bra, men har ofta en tendens att "sjunka in" efter ett tag, även om man gjort ett bra förjobb innan lack..sånt är riktigt trist
men go go go Nosliwe !! detta blir så bra så
Rock on !
Fick hem bilen idag. givetvis vid kl 17:00, skulle köra in tjejen till bussen vid 18:00, så blev inte mycket gjort med den.
Dock så har jag aldrig haft plastkåpan som sitter mellan frontplåten och kylaren. Fick dock med en ifrån reservdels bilen, men den var sprucken på 3 ställen. Så jag fick gjuta en ny

Ska kolfiber drapera den så fort jag får tummen ur och köper en rulle
Nu kommer det inte hända mycket förens nästa helg då jag jobbar eftermiddag / natt.
Dock så har jag aldrig haft plastkåpan som sitter mellan frontplåten och kylaren. Fick dock med en ifrån reservdels bilen, men den var sprucken på 3 ställen. Så jag fick gjuta en ny

Ska kolfiber drapera den så fort jag får tummen ur och köper en rulle
Nu kommer det inte hända mycket förens nästa helg då jag jobbar eftermiddag / natt.
Tar som sagt "lite" tid med terrariet. Har grejjat i 1 vecka med det nu ca 5 timmar om dagen. kan säga att all betong ökar tyngden på det en aning hehe.

Bortskämd skäggagam unge blir det ialla fall
stocken är ca 50cm lång.

Ytterligare en anledning till varför det inte blir något gjort med bilen. prylarna man behöver i starten är inte direkt billiga.
Den groteska färgen som är lite här och där i terrariet ska målas om.
Mina mätartavlor är äntligen klara, bara 1år efter planerat färdig datum.
Lite kassa mobil bilder dock. Ska bli rött ljus.

Kommer sitta dioder runt om som lyser upp bättre. Så vad tror ni, one of a kind i en GT coupe?
planerar att komma igång med bilen igen efter nyår.

Bortskämd skäggagam unge blir det ialla fall

Ytterligare en anledning till varför det inte blir något gjort med bilen. prylarna man behöver i starten är inte direkt billiga.
Den groteska färgen som är lite här och där i terrariet ska målas om.
Mina mätartavlor är äntligen klara, bara 1år efter planerat färdig datum.
Lite kassa mobil bilder dock. Ska bli rött ljus.

Kommer sitta dioder runt om som lyser upp bättre. Så vad tror ni, one of a kind i en GT coupe?
planerar att komma igång med bilen igen efter nyår.

30kr.