Pulverlackering! Imponerande!
das projekt - Update 12/12
Jag bjuder på lite bilder på spjällhuset med lite saker monterade
Det ser lite grisigt ut tacka vare att allt inte är putsat, men det kommer å!
Det kom lite galva brite på nått ställe där det inte skulle vara, ska ta bort det med bomullspinne å thinner sen!
+alla bultar som inte är fixade.
Absolut INTE klart alltså!! men, enjoy:

Lite lacksläpp vart det tyvärr när jag tryckte dit kontakten, fick pressa som fan

Godkänt?
Det kom lite galva brite på nått ställe där det inte skulle vara, ska ta bort det med bomullspinne å thinner sen!
+alla bultar som inte är fixade.
Absolut INTE klart alltså!! men, enjoy:

Lite lacksläpp vart det tyvärr när jag tryckte dit kontakten, fick pressa som fan

Godkänt?
Die for metal!
-
phille_hbg
- GT-fanatiker
Tackar tackar!!phille_hbg skrev:ser väldigt trevligt ut! stilrent och snyggt!
men om jag inte minns fel så lämnade du in alla skruvar och bultar på någon slags behandling..? dom ser ju nya ut!![]()
bara att fortsätta i samma takt!
förresten, välkommen in i dom arbetslösas klubb!![]()
MVH Phille
Dom är inte lämnade på ytbehandling än, dom är blästrade och borstade, så det kommer inte bli någon skillnad utseende mässigt efter behandlingen, men det kommer inte att börja rosta! Ska skicka iväg alla bultar så fort jag fått hem alla...
Vissa kanske tycker att man lika gärna kan köpa nya bult. men jag tycker att verkar väldigt krångligt, då ska man hitta på alla olika osv.. vissa är väl lätta att hitta, men tvivlar på att de är så lätt med alla insex, banjo å inbus bultar i olika längder å så.. billigare blir det nog inte heller..
Tack för det hehe, jag ser det som en semester
Die for metal!
-
phille_hbg
- GT-fanatiker
blästrade och borstade bara..?
jag trodde att många av skruvarna (iaf på min bil) hade mer eller mindre försvunnit när man petade på dom efter alla år i all j*vla salt och skit man kör i på vintern..?
förresten, det var du som drog ut dina spridare och sökte o-ringar/packningar till spridarna väl..?
MVH Phille
jag trodde att många av skruvarna (iaf på min bil) hade mer eller mindre försvunnit när man petade på dom efter alla år i all j*vla salt och skit man kör i på vintern..?
förresten, det var du som drog ut dina spridare och sökte o-ringar/packningar till spridarna väl..?
MVH Phille
Japp, jadu jag vet inte det är möjligt isf har mina bultar klarat sig bra!phille_hbg skrev:blästrade och borstade bara..?![]()
jag trodde att många av skruvarna (iaf på min bil) hade mer eller mindre försvunnit när man petade på dom efter alla år i all j*vla salt och skit man kör i på vintern..?![]()
![]()
MVH Phille
Ja det var det, jag har dock inte inhandlat några nya än!
Die for metal!
Hög tid för en update tycker jag!

Ett jävla pill, men de blir nog bra i slutändan

Är inte riktigt färdig maskerat, men sen så ska jag inhandla en stålborstetrissa till multiverktyget och slipa bort all skit å rost, sen blir det nån färg på det hela, förmodligen svart
Sen är fler grejjer färdiga för ytbehandling:

Låsmuttrarna kommer jag dock köpa nya såklart

Ett jävla pill, men de blir nog bra i slutändan

Är inte riktigt färdig maskerat, men sen så ska jag inhandla en stålborstetrissa till multiverktyget och slipa bort all skit å rost, sen blir det nån färg på det hela, förmodligen svart
Sen är fler grejjer färdiga för ytbehandling:

Låsmuttrarna kommer jag dock köpa nya såklart
Die for metal!
hello dagg! kul projekt, du grejar redigt, har lite frågor nu nnär jag fått dit fronten!
jag ska slänga i 5:an, har för mig du hade svetsat på motorfäste stag på din bil? stämmer det? satt väl bara 4:an i din fårn början?
vart köpte du motorfästena??
keep going
jag ska slänga i 5:an, har för mig du hade svetsat på motorfäste stag på din bil? stämmer det? satt väl bara 4:an i din fårn början?
keep going
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Tackar tackar =)Totti skrev:hello dagg! kul projekt, du grejar redigt, har lite frågor nu nnär jag fått dit fronten!
keep going
Ja precis original färstena till 4:an satt i framvagnsbalken, så jag var tvungen att kapa ur ifrån gt:n!
Kolla denna tråd, där har du enummer till nya fästen:
http://bilsnack.com/gt/viewtopic.php?t=3322&start=0
Die for metal!
-
Audimannen2
- GT-fanatiker
-
Audimannen2
- GT-fanatiker
Detta ropade jag hem på tyska ebay för ett tag sen =) min första internationella auktion, gick väldigt smidigt allting 

Sen köpte jag denna på tradera

Skall sättas upp i garaget så man trivs
Men nå mer hade ja inte å bjuda på.. Nu är ja hemma å är sjuk + arbetslös nu igen.. arb. förmedlingen omg.2 på måndag, skitkul =(
Har inte ens fått pengar från a-kassan sen ja va hemma i 2veckor för 1månad sen:roll: . så hoppas på att få börja jobba snart igen

Sen köpte jag denna på tradera

Skall sättas upp i garaget så man trivs
Men nå mer hade ja inte å bjuda på.. Nu är ja hemma å är sjuk + arbetslös nu igen.. arb. förmedlingen omg.2 på måndag, skitkul =(
Har inte ens fått pengar från a-kassan sen ja va hemma i 2veckor för 1månad sen:roll: . så hoppas på att få börja jobba snart igen
Die for metal!