Det finns ju en kortare version av huven med..
Tänk på att leta passat/santana 84-88 framlampor redan nu...
De växer inte på träd.
Snyggt annars , följer din tråd
90 quattro -85
90 quattro 20v -89
gt 5E -84
Gt -87
80 5e -83
coupe quattro 20v -90
Coupe quattro 20v -91
Audi 90 20v -89
Audi 80 2.8 -92
Audi A6 avant Tdi S-line 05
Haha nja, var enda chansen att köra dit sakerna på morgonen. Så då passade jag på att testa. Har ju väntat i 2 år på att köpa sakerna hehe. Passformen var perfekt. Har en del slipande och fräsande att göra dock
Monterat bromsar och avgas idag, samt kört igång motorn igen. Märkte att det läcker olja rätt bra ifrån oljepumpen. Har en ny packning liggandes så får byta den imorgon. Har även en film liggandes, men kvaliten blev kass och så kan ju inte jobbkamraten va tyst
Satte dit en av dekalerna. Funderar på om den hamnade lite långt ner kanske?
Så ser motorn ut just nu.
Hade inget krafthandtag att lossa vevaxelbulten med, så får ta det på Fredag. Om allt går som det ska så är nog bilen färdig för besiktning på Söndag redan. Dock så återstår lack på lite prylar.
Största jag hitta i dekaltrims monter. Dom såg större ut när dom låg där hehe.
Jo har 2 tubar liggandes
Problemet var att packningen satt där i nästan ett halvår eftersom jag spräckte den gammla pumpen när jag skulle montera den. Så gjorde en chansning att den var hel. men ska nog vara bytt snart.
I helgen blir det mycket skruvat då vi har haft inbrottsförsök i garaget. Så nu ska bilen ut! Bromsar och motor kommer att bli färdigt idag.
Hämtar min nya leksak imorgon med. Honda CRF 250 R -07
Varit i garaget hela dagen idag och fått lite gjort.
Inredningen är färdig, ska på lite färg på ena stolsfästet bara, men nu sitter dom där dom ska med bälten och allt Satte även fast slutsteget under handsfacket. Blir inget ljud ibak.
Även bytt vajrarna till handbromsen och svurit över motorn. Kamremen passar inte överhuvudtaget. Får spänna vattenpumpen så mycket som går och ändå är det slappt. Så beställde en ny på mekonomen som kommer på onsdag.