Ännu ett GT Coupé projekt!

Har du stora planer på G? Vi vill se och vi vill prata om det!
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Ännu ett GT Coupé projekt!

Inlägg av frasseaudi »

Hej på er alla coupé ägare, såg att det kommit in så många nya projekt så jag tänkte få fingrarna ur... nån gång o lägga ut några bilder på min bil när den förbereds för lackning.
har lacktid den 27 augusti hos lackarn så jag tänkte man skulle bli klar nån gång.
Bilen är en -88:a som har gått 21000 mil bara en ägare innan mej, jag har ägt den nu i två år.
De senaste 8 åren har den gått väldigt sparsamt mindre än 1000 mil.
bilen såg fin o hel o ren ut när jag köpte den, men tyvärr när jag rev bort kjolarna vid trösklarna, o började riva lite i det så visade det sej att det fanns en del rost, även fanns det lite spakel under lacken här o där så den hade varit omlackad tidigare.
Men den är för fin för att skrotas, motorn o lådan är väldigt bra skick på, så jag ser fram emot att få börja sätta ihop den sen i höst så att man kan ta ut den till våren o få åka på nån träff med alla er!
Ska lägga ut några mer bilder i höst när den kommit hem, o när ihopsättningarbetet har påbörjats. Ps.Ursäkta röran i garaget Ds.
Senast redigerad av 2 frasseaudi, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Låter riktigt spännande! :D

Det är farligt med en massa projekttrådar, man blir så sugen på stordåd själv :lol:

Har du inga "införbilder"? Det är alltid roligt att ha en massa sådana att jämföra med när man ser slutresultatet.
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker
Inlägg: 421
Blev medlem: mån feb 19, 2007 21:03
Ort: Solna

Inlägg av Simpa »

Ja, glöm inte att ta sånna bilder! Önskar verkligen att jag hade fotat min hur den såg ut innan jag började göra iordningen den...
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

nu ligger det tre bilder på garaget!

Inlägg av frasseaudi »

la ut tre bilder på garaget, Hoppas ni håller till godo så länge, lovar att hålla det lite uppdaterat emellanåt.
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Inlägg: 566
Blev medlem: sön apr 03, 2005 14:47
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

Alltid roligt med lite nya projekt och att det mekas med GT :D

Rallytobbe
http://kent.lundin.dinstudio.se
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Re: Äntligen börjar det närma sej slutet!

Inlägg av frasseaudi »

Jag har varit dålig på att hålla sidan uppdaterad, men jag fick den iallafall klar för lack i oktober ock det blev en hyfsad lack för pengarna, men jag har försökt att hålla strama tyglar för, den har redan kostat mycket pengar på massafälgar o förebyggande underhåll som egentligen inte var nödvändigt, men vad gör man inte... det är ju så roligt att ha nån liten hobby att ägna fritiden åt.tänkte att den skulle bli helt klar till vadstena träffen. det är lite smått utvändigt kvar o sen inredningen som behöver tvättas ordentligt innan man sätter tillbaka stolarna.
skickar några bilder på den, men det är tre månaders damm o en flytt mellan vintergaraget o hemmet som gör att den inte är ren, men en vink om hur den blev.
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

aj dåe, jo det är ingen billig hobby precis *neutral*
släng upp lite bilder så vi får se hur det blev?? :D
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Finns på Garaget dom tre bilderna jag tog sist nu.

Mvh Frasse!
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

länk lr vad heter du där? :wink:
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Totti skrev:länk lr vad heter du där? :wink:
Garaget på DENNA sidan :wink:

Länken finns under hans avatar.
Skriv svar