även ett nytt turbo bygge långt gånget obs framhjuls drivet

Har du stora planer på G? Vi vill se och vi vill prata om det!
gt turbo
Inlägg: 4
Blev medlem: tor maj 05, 2005 00:36

även ett nytt turbo bygge långt gånget obs framhjuls drivet

Inlägg av gt turbo »

hej håller på med en grymm bil audi gt 84 a helt ombyggd till urquattro i plåt i alla orginal skarvar bilder tagna hela tiden på bygget 88ans gt bak axel audi 200an nav 5 bult bak audi ur quattrons framvagn 5 bult 84a den starkare orginal batteri hylla quattrons under bak sätet ur quattrons skärmar bak flyglar sido kjolar bilen ser exakt utt som en ur quattro bilen har gått i genom 1 a besiktningen som amatörbyggt fordon dvs när karrosen o framvagn o bak vagn sitter på bilen har en kvar när motorn sitter i bilen o de ska prov köra ska ej ha kat det kostar mej 9000 kr till staten i miljö tillägg då jag använder en stöddigare o äldre motor motorn kommer från en audi 200 1981a som en kille i göteborg byggde 1996 för tok mycket pengar det var bara de bästa bitarna i denna underbara motor 10 vetilad med det riktiga audi ljudet som är bromsad i bänk till 371 hk 503 nm vid 1.5 ladd motorn är byggd för 2 bar ........ då denna bil kommer väga 1000 kg blir det nog en rackans bil till att gå då 200 vägde 1450 kilo o den gick... jävligt bra... foton kommer jag lägga ut den som funderar i dessa planer eller håller på att bygga får hjärna ringa mej mob 0702255012 för mer info
spq_mannen
GT-diggare
Inlägg: 50
Blev medlem: sön apr 03, 2005 07:22
Ort: lidk

kul

Inlägg av spq_mannen »

kul att se fler som håller på o bygger.... som du säkert läst så hålller jag ochså på....så tummen upp *yes* *yes* *yes* *yes*

skulle det vara nåt ..så bara till att pm,a
mvh /mange
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Underbart!!!!! *yes*

Bilder är mycket välkommet :D
Skriv svar