Inredningsfärger

Här snackar vi säten, sportrattar och handskfack!
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inredningsfärger

Inlägg av Raven_LIII »

Ska byta inredningsfärg på min GT och funderar därför på en sak...
I min GT sitter det orginalt en brun inredning... Och eftersom jag vill byta till en grå/svart (Också orginal i vissa GT´s) så funderar jag på om jag måste byta instrumentpanel och resten av det som sitter under fönstret fram.. (Kommer inte på vad det heter nu)..

Kort sagt... Förutom Stolar, Baksäte, Dörrsidor, Bakre sidopaneler, och andra små plaststolpar, Är det samma färg på resten?? (Konsoll och instrumentbräde)

*Glömde skriva dit golv också.. Min har ett mörkbrunt golv.. Finns det svart?

Veligt inlägg, jag vet,,, Sorry
Jimpa_31
GT-diggare
Inlägg: 89
Blev medlem: ons dec 15, 2004 09:11
Ort: Kopparberg /

Inlägg av Jimpa_31 »

Annars så gör du egen inredning och matta ... borde gå med svart högtalar matta lim och massa våld ^_^
Audi Gt Coupe 82
Bild
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Och en hel del tur, Sen får jag göra om den till en Taxi för blinda så som de kommer se ut i den när jag e klar :)
Jimpa_31
GT-diggare
Inlägg: 89
Blev medlem: ons dec 15, 2004 09:11
Ort: Kopparberg /

Inlägg av Jimpa_31 »

Hehe... Kan säga att svartt golv finns då det sitter det i min nya... HAr oxo en svart instrumentbrfäda i den (på min 82a e den blå)...

Och du menar kanse a stolparna ? : ) :..

Förstår dig att du vill byta .. Brun e ingen snygg färg ... Däremot e svart det :P ...
Ska in i min bil sen ahr en komplett svart inredning som bara väntas på att bli omhändertagen :P ...

Ha det /Mvh jimmy
Audi Gt Coupe 82
Bild
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Har fått tag på en matta och en hel hög me plastdetaljer nu, Och mittkonsollen...
Nu ska jag bara hitta ett par snygga stolar och lite prylar så e inredningen snart klar för att sättas in... :)
Jimpa_31
GT-diggare
Inlägg: 89
Blev medlem: ons dec 15, 2004 09:11
Ort: Kopparberg /

Inlägg av Jimpa_31 »

Ok :) ö.. Finns bara ett slags stoalr som passar en Gt och de e kapabla till minst 5 punkts bälten :P ....

HA det
Audi Gt Coupe 82
Bild
Skriv svar