Nä faktist inte.. jag har stortsätt bara hållt på med vingen.
Bilen funkar ju. Men jag få se om jag hinner i morgon.. ska ju ändå skruva i bilen då, ska passa på o bytta spole då..
Forts. digital instrumet med Gizmo...
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Humm... jag har hittat felet på varför mätaren hoppar upp o ner.
Det var tändspolen. MSD spolen var nog för bra för Ur-Q mätaren..
Men det e STOR skillnad på orginal o MSD spolen. Var ute o provkörde bilen o den hoppa, skutta o pluddra som fan.. Ingen ork o helt seg på gasen.
Så den andre ska på igen i morgon.. Den får gå upp o ner som innan , men jag vill ju hellre att bilen ska gå bra.
Men undra hur er analoga mätare hade bettet sig. För det gjorde STOR skilnad. Går jämnare, piggare o mer respons på gasen..
Det var tändspolen. MSD spolen var nog för bra för Ur-Q mätaren..
Men det e STOR skillnad på orginal o MSD spolen. Var ute o provkörde bilen o den hoppa, skutta o pluddra som fan.. Ingen ork o helt seg på gasen.
Så den andre ska på igen i morgon.. Den får gå upp o ner som innan , men jag vill ju hellre att bilen ska gå bra.
Men undra hur er analoga mätare hade bettet sig. För det gjorde STOR skilnad. Går jämnare, piggare o mer respons på gasen..
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Ja det är skönt att jag har fått reda på vad det e för ngt som gör det..
Motorn funkar kanon med den spolen på.. Sen att den "spikar" vet jag inte vad som menas med det riktit.
Motorn funkar kanon med den spolen på.. Sen att den "spikar" vet jag inte vad som menas med det riktit.
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922