s2 baksäte passar det i gt?

Här snackar vi säten, sportrattar och handskfack!
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker
Inlägg: 775
Blev medlem: tis apr 03, 2007 19:01
Ort: uppland

s2 baksäte passar det i gt?

Inlägg av stork3n »

hej undrar om det går att få ner ett s2 baksäte i gt, har snubblat över en komplett s2 coupe skinninredning som jag blir mer och mer sugen på, men undrar om det går att få ner baksätet, eller är det lika som att kasta pengarna i sjön? :roll:
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Baksätet passar inte och det är inte säkert att stolarna fram passar heller. Någon här råkade ut för att stolarna han köpte från en S2:a hade bredare "spårvidd" så de gick inte att få in i golvfästena.
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker
Inlägg: 775
Blev medlem: tis apr 03, 2007 19:01
Ort: uppland

Inlägg av stork3n »

Edis skrev:Baksätet passar inte och det är inte säkert att stolarna fram passar heller. Någon här råkade ut för att stolarna han köpte från en S2:a hade bredare "spårvidd" så de gick inte att få in i golvfästena.
okok, men stolarna kanske går att modda lite så att dom passar, men det blir alldeles för mycket epa över det om man bara har skinn i fram :roll: men då har man ju alle fall "halv skinn" :D men vilka stolar passar, och vilket baksäte kan gå att passa? ::
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Stolarna kan passa direkt, jag har stolar från en S2:a i min, tror även att vissa 80-cabbar har stolar som kan passa.

Baksätet däremot är väl bara GT och urisar som har som passar.
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker
Inlägg: 775
Blev medlem: tis apr 03, 2007 19:01
Ort: uppland

Inlägg av stork3n »

Edis skrev:Stolarna kan passa direkt, jag har stolar från en S2:a i min, tror även att vissa 80-cabbar har stolar som kan passa.

Baksätet däremot är väl bara GT och urisar som har som passar.
okok, surt att inge annat passar :(
men jag får glida med orginal tills man har råd att anlita någon som KAN sy *asg*
Skriv svar