List till takluckan

Här kan vi lägga ut info om vad som finns på VAG till våra bilar.
Noicyman
GT-fanatiker
Inlägg: 173
Blev medlem: fre apr 30, 2010 20:17
Ort: Bor

Inlägg av Noicyman »

Jag har i alla fall skickat ett till mail nu där jag bad om ursäkt för att jag va så oförstående... ::
Jag har gett honom all information han ska behöva.
Är det fortfarande något fel så rekommenderar jag inte att handla utav denna killen. Tyvär.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Noicyman skrev:Vill du se hela konversationen så kan du få det Edis
Och så kan jag inte förstå hur du tycker att jag ska vara "rädd" om denna personen om han beter sig konstigt eller illa.
Då han har med all säkerhet få kunder så tycker jag han ska vara mer rädd om sitt rykte och istället bara för att stänga ute mig, försöka ta reda på vad som gick fel och rätta till det.
Varför inte låta alla se konversationen?

Jag lägger inte någon vikt vid vem som har betett sig illa, men som företagare är jag förvånad att han skriver så utan anledning.

Jag kommer troligtvis att handla av honom någon gång framöver, bl.a. för att skapa mig en egen uppfattning om honom. Plus att han har delar som ingen annan i hela världen kan skaka fram...

Sedan tror jag att han har en hel del kunder, det finns många quattroägare i England...
Noicyman
GT-fanatiker
Inlägg: 173
Blev medlem: fre apr 30, 2010 20:17
Ort: Bor

Inlägg av Noicyman »

Edis skrev:
Noicyman skrev:Vill du se hela konversationen så kan du få det Edis
Och så kan jag inte förstå hur du tycker att jag ska vara "rädd" om denna personen om han beter sig konstigt eller illa.
Då han har med all säkerhet få kunder så tycker jag han ska vara mer rädd om sitt rykte och istället bara för att stänga ute mig, försöka ta reda på vad som gick fel och rätta till det.
Varför inte låta alla se konversationen?

Jag lägger inte någon vikt vid vem som har betett sig illa, men som företagare är jag förvånad att han skriver så utan anledning.

Jag kommer troligtvis att handla av honom någon gång framöver, bl.a. för att skapa mig en egen uppfattning om honom. Plus att han har delar som ingen annan i hela världen kan skaka fram...

Sedan tror jag att han har en hel del kunder, det finns många quattroägare i England...
Det va jävlar va du va envis(Inte för att jag inte är det). Kvittar vad jag säger så är det något fel. :)
(Inget illa menat)
Om allt ordnar sig nu så kommer jag inte lägga upp våran konversation.
Om jag nu får något svar så bör det komma imorgon.
Och jo, jag tror han har få kunder. Han har sitt lager på övervåningen av sitt hus. Hur seriöst är det? ::
Det är en hobby han har. Ingen affärsidé
Skriv svar