Det som är så värdelöst, det går inte för någon annan att gå in och vicka. Jag är bortrest med ett gäng ungdomar i 2 veckor, som krockar med träffen. Hade varit så kul att se alla andras snygga bilar och få inspiration. jag får väl fortsätta att kika här till nästa träff-tillfälle.
Har ni kommit fram till någon Tid, datum o plats.. skulle gärna vilja komma på denna träffen.. Skulle vara kul o se andra gt:s Kommer den o vara i vadstena så e det ju ok för då e det ju ca 35 mil. Bara det inte blir mycket högre upp..
Men då anmäler jag att jag kommer den 30:ånde, kanske den 29:ånde beroende på hur jag jobbar.
O det verkar som om att det e platser kvar i tältet till mig .
Så kan man få plats där.
Gizmo skrev:Men då anmäler jag att jag kommer den 30:ånde, kanske den 29:ånde beroende på hur jag jobbar.
O det verkar som om att det e platser kvar i tältet till mig .
Så kan man få plats där.
EDIS count me in!!
japp du hörde rätt. Jag och min Pappa (ny medlem snart) ska ner med en fin rullande renoverings 87a med lite mil. VI KOMMER DIT. Men min kärra står och väntar på delar.. tyvärr. Men iaf.
Vi sover nog inte över. så trettionde kommer vi ner
EDIS count me in!!
japp du hörde rätt. Jag och min Pappa (ny medlem snart) ska ner med en fin rullande renoverings 87a med lite mil. VI KOMMER DIT. Men min kärra står och väntar på delar.. tyvärr. Men iaf.
Vi sover nog inte över. så trettionde kommer vi ner