Träff 2007
Träff!
Jag måste först kolla med "gubben" på campingen så att dessa datum är ok, vi har halsfluss i familjen för närvarande så jag har inte kommit iväg än. 

[____]==OOOO==[____]
*Filosofen*
*Filosofen*
nu idag har jag träffat en gammal bekant som rattar gt hon med och pratade lite om träff o så. och hon är på att åka med me sin gt. så fick jag höra nåt intressant av henne att det finns en kille här på ön som ska äga 10 st!! gt:s!!! så hon och jag ska göra ett studie besök hos honom kanske nästa helg o kolla lite.
Campingen!
Jag och Bowser var förbi på campingen idag i ett försök att få tag på "gubben"... men det gick vi bet på tyvär!
Jag ska försöka få tag på honom via telefon nu i veckan så får vi se vart
vi hamnar
Jag ska försöka få tag på honom via telefon nu i veckan så får vi se vart
vi hamnar

[____]==OOOO==[____]
*Filosofen*
*Filosofen*
Nu kära GT freaks så har jag fått besked av Campingen!!!
Föjlande har vi kommit fram till:
Den helg som dom säger passar perfekt för oss att komma dit är:
helgen 30 juni - 1 juli (misstänker att några av oss kommer redan den 29:e men det bör inte vara några problem)
Senare i juli är väldigt svårt pga, fullbokning...Eventuellt kan datumet gå att förhandla lite om, men tveksamt...
Kostnader:
Ord pris per tält är 185:-/natt. Om tältet är stort typ militärtält
så brukar taxan vara att: för var 5:e person tas det ut ord. dygnsavgift.
Men som det ser ut så kommer Militärtältet kosta 2*185:-.
Så 370:- delat på antalet som sover, blir ca 50 kr per person (inte så dyrt
)
Nu återstår bara att vi bokar Campingen men då måste jag veta lite mera hur många som kommer...
Jag sa till honom att vi kan bli mellan 10-20 peroner/bilar, så det finns utrymme för alla
Hoppas att alla kan denna helg!!!

Föjlande har vi kommit fram till:
Den helg som dom säger passar perfekt för oss att komma dit är:
helgen 30 juni - 1 juli (misstänker att några av oss kommer redan den 29:e men det bör inte vara några problem)
Senare i juli är väldigt svårt pga, fullbokning...Eventuellt kan datumet gå att förhandla lite om, men tveksamt...
Kostnader:
Ord pris per tält är 185:-/natt. Om tältet är stort typ militärtält
så brukar taxan vara att: för var 5:e person tas det ut ord. dygnsavgift.
Men som det ser ut så kommer Militärtältet kosta 2*185:-.
Så 370:- delat på antalet som sover, blir ca 50 kr per person (inte så dyrt

Nu återstår bara att vi bokar Campingen men då måste jag veta lite mera hur många som kommer...
Jag sa till honom att vi kan bli mellan 10-20 peroner/bilar, så det finns utrymme för alla

Hoppas att alla kan denna helg!!!