aktiviteter träff 2007

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

aktiviteter träff 2007

Inlägg av gt_87 »

skapar en tråd som har med alla aktiviteter att göra.
vi har inte diskuterat några tider när allt ska ske eftersom man ej vet när alla droppar in till träffen.

men hade funderingar på att när varje bil kommer får den ett nummer som är för en omröstning till finaste bilen eller nåt sånt. förslag och idér är varmt välkommna.

sedan finns det ett gäng mobiler och bilstereo som ska kastas med :D

Bowser pratde om bågskytte men vet ej hur det går om det blir av.

någon form av crusing finns på listan med fast bara problemet att dom stänger väl bomarna till campingen vi 10 tror jag skulle varit kul att ha crusing i motala att man kör runt vid den tiden tror det är mycket folk som är ute med sina bilar då så är det här nere på ön iaf.

sedan spånas det för fullt om gocart just nu men kan fortsätta spåna på denna tråd.

lite priser för allt har pratat lite med mekonomen och bilcity här om priser så det är på g hoppas jag.

Hasse gt hade något på g med kan höra av mej till dej.

Edis hade några dekaler.

Kom gärna med idér och förslag på priser m,m
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Jag kollar efter lite spons hos Autoexperten i Motala. Dom borde kunna bidra med lite!

Kollar gokart med. Motalas hall är närmast så det vore kanske att föredra. Kollar också SP-UR-Q, kanske ska ta det på söndag fm. Ska se om han kan tänkas att komma till vadstena för en titt!

Bruzze
Användarvisningsbild
codrac
GT-fanatiker
Inlägg: 201
Blev medlem: sön sep 24, 2006 20:34
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av codrac »

bruzze, tänkte lite på det här med gocart.. är det bara jag som tycker att det är hundra gånger roligare att köra på utomhusbana? skulle inte det kunna gå att ordna tro :?:
-Audi 80 Quattro V6 -94 -Audi 80 Quatrro -86 -Audi 80 Quattro -85
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Jovisst problemet är avståndet. Motalahallen ligger 2 mil från Vadstena medans Linköpingsbanorna ligger 5 mil bort. Där är den ena en hall med en uteslinga vid fint väder och den andra är en riktig gokartbana ute.

Det går att fixa om bara banan är ledig. Lördagar kan ju vara tävlingsdagar! Bara jag vet vilken tid som passar! Lördag förmiddag, eftermiddag eller söndag förmiddag?

Bruzze
Användarvisningsbild
Bowser
GT-diggare
Inlägg: 56
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:20
Ort: Motala

Inlägg av Bowser »

Bågskytte går att ordna med väldigt kort varsel.
Snackar vi ihop oss om att vi har lust att åka och prova lite så åker vi.
Jag har full tillgång till Mjölbys anläggning så bara intresset finns, så finns det inga hinder.
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Jag slog slag i saken och bokade Gokartbana i linköping. Jag startar en ny tråd om det med anmälan. Tycker ni inte att tiden passar så kan den ändras. Vi är ute i god tid så det är lite flexibelt.

Bruzze
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

har pakat in bilstereona + mobiler. har även tagit med mej polermaskin vax svart färg och klarlack. så finns det någon som har en ramp som behöver omvård fixar jag den på träffen tänkte ha det som visning hur jag gör med ramperna.
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

gt_87 skrev:har pakat in bilstereona + mobiler. har även tagit med mej polermaskin vax svart färg och klarlack. så finns det någon som har en ramp som behöver omvård fixar jag den på träffen tänkte ha det som visning hur jag gör med ramperna.
du kan få visa på min också :P om du vill :P
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo det gör jag så gärna så. nu bär det snart av mot båten. synes på lördag
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

kom på en ny kul grej. är det någon som har ett långt mått band kan den gärna ta med sej det. typ 50 - 100 meter långt *yes* nu drar jag till båten
Hinken
GT-diggare
Inlägg: 55
Blev medlem: ons jun 07, 2006 07:01
Ort: Sj

Inlägg av Hinken »

Längsta "elva"??? *asg* *yes*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Hinken skrev:Längsta "elva"??? *asg* *yes*
Hoppas att det var ett skämt, men det är kanske bäst att klargöra en sak för Er som inte har varit på träffen tidigare.

Det är en familjecamping och den som inte respekterar regler och uppför sig som goda representanter för GTCoupe.se kommer inte att stå högt i kurs... Det innebär att det ska köras lugnt, inget burnande eller liknande. Jag vet att det här är ett underbart gäng, men jag vill ändå passa på att påpeka detta. *yes*

Nu är det nära! 8)
Låst