GT-ägare runt Rättvik???eller besökare vecka 31(miniträff)

Information om träffar samt bilder från träffarna
diq
GT-intresserad
Inlägg: 29
Blev medlem: lör apr 28, 2007 17:00

GT-ägare runt Rättvik???eller besökare vecka 31(miniträff)

Inlägg av diq »

Jag kommer att åka ner till Rättvik på tisdag då den stora cruisingen är. Det hade varit roligt och träffa fler GTioter för en miniträff. Ett tillfälle för oss som inte kunde åka till Varbergsträffen kanske? Jag kommer att vara där tisdag-torsdag.
Senast redigerad av 1 diq, redigerad totalt 0 gånger.
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Jag ska upp dit med min GT, ska sova i stuga där hela veckan :D och jag var inte på träffen heller. Det skulle vara skoj om man var några stycken som kunde träffas däruppe *hehe*


//Audimannen2
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Var det nån som var upp med sin GT till Rättvik?? Jag var där med min hela veckan och åkte omkring å gled lite, kan bara säga att det var faktiskt väldigt många som tittade på bilen när man var ute och åkte :D riktigt roligt. På onsdagen när jag var ute en gång mitt på dagen och åkte så såg jag en GT (trodde jag) men såg sedan att det var en Uris, en röd som det stod HOBBE på regskylten, var riktigt fin *hehe* det fanns många fina bilar att titta på däruppe iaf.


//Audimannen2
diq
GT-intresserad
Inlägg: 29
Blev medlem: lör apr 28, 2007 17:00

Inlägg av diq »

Jag mötte dig på tisdagen ca 15:30 vid "parken". Sedan såg jag dig inte mer. Jag bodde upp mot travet/golfbanan och bilen stod stilla hela veckan på grund av "alkoholhinder". Tycks minnas att ditt reg nr var DZT, DTZ eller liknande???
Hade iaf skitkul.
Audimannen2
GT-fanatiker
Inlägg: 564
Blev medlem: ons dec 28, 2005 13:08
Ort: Uppsala/Alunda

Inlägg av Audimannen2 »

Jasså var det på så vis, du var inte körduglig alltså. Jag har regnr DFZ så det var ganska nära *hehe*
Låst