Höstträff!

Information om träffar samt bilder från träffarna
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

det är ingen som åker förbi jpg/nässjö eller liknande som vill plocka upp en fattig student ? hinner inte få körkort och ingen vill skjutsa men vill gärna åka så.. :P om nån kanske skulle kunna ta den lilla omvägen eller något... *yes* :wink:
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Plocka upp!

Inlägg av Dompers »

Swedis har ställt upp på att hämta upp dig, GtBjörn! *yes*
Ta kontakt med honom.
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

härligt av den som det nu var som PMade Swedis om att plocka upp mig! Tackar så mycket av swedis och den som fixade det hela!! Tack/Mvh Gt-Björn *hehe* *yes* :wink: Ps .. du kan skriva upp mig med då dompers.. så länge inte swedis drar sig ur... hehe^^men det tror jag inte DS
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Listan!

Inlägg av Dompers »

Gt-Björn: Du är tillagd i listan! *yes*
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

huhmhuhm.. min far krävde svar på tal.. hade råkat skriva att ingen ville. dock så tillhör han ligan som inte kunde skjutsa p.g.a förhinder.. men de andra jag frågade hade ingen lust.. men tack för att ni fixade det åt mig grabbar! *yes* :D
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Din far!

Inlägg av Dompers »

Gt-Björn: Förstår inte riktigt vad du menar? :?
Har några problem uppståt?

:)
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

nej absolut inte klart att jag fortfarande är med! men min pappa läste inägget om att ingen ville skjutsa upp mig i min första förfrågan.. och då ville han att jag skulle skriva att han inte kunde.. det var inte av ovilja.. men han var jätteglad över att jag kunde åka ändå tack vare Swedis som hämtar mig och domper som fixade alltihop.. så än en gång.. STORT TACK ifrån GT-Björn (såg att mitt namn verkade oklart i anmälan så.. jag heter Björn..därav namnet) *yes* *yes*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Beslut angående Bruzzes medverkan vid Höstträff 2007. Diarienummer 5968695-9996865-98654

En enlighet med sambolagen och genom hänvisning till ägarrätt avseende Bruzze har idag Vicka beslutat att svaranden får tillstånd att avsätta tid för Höstträff 2007 den 27:e oktober 2007. Detta beslut är gällande såvida Bruzze återvänder till hemmet samma kväll i respektabelt skick. Medförd dryck får ej överstiga alkoholhat 1,0 promille. Redovisning av förtärd mat, dryck samt diskuterade ämnen skall ske enligt gängse rutiner. Bruzze skall själv sörja för transport till och från Mjölby där träffen äger rum.

Brott mot dessa förbehåll innebär omedelbar husarrest och strafftjänstgöring under tre(3) månader från brottets datum.

Detta beslut vinner laga kraft 2007-10-25

Undertecknat Vicka

--------------------------------------------------------------------------

Och ni säger att ni är hårt hållna... :(

Jag kommer men jag åker hem samma kväll. Ska faktiskt upp skapligt på söndag. *hehe*

Bruzze
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Avtal!

Inlägg av Dompers »

Men... DU har ju inte skrivit under, då gäller det inte, DU ÄR FRI!, TJOHOOO! :wink:
Nä vars, kewl att du kommer. :)

Ps: Du är tillagd i listan : Ds
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Jag har skrivit under med mitt blod... :evil: Det är redan för sent...

Bruzze owned by sambo
GT-Bjorn
GT-fanatiker
Inlägg: 168
Blev medlem: sön okt 15, 2006 12:06

Inlägg av GT-Bjorn »

hehe, smällar man får ta.. det handlar om "prioritering" i det läget hehe, kul att du prioriterade GT-tokarna istället för en mysig lördag kväll i soffan :wink: *yes*
Användarvisningsbild
Swedis
GT-diggare
Inlägg: 55
Blev medlem: ons sep 19, 2007 09:13
Ort: V

Inlägg av Swedis »

Jag tar med mig en liten person till vid namn Ida, hon fick höra vart jag skulle och ville (läs: krävde) att få följa med!! Det är inte sambon ska jag tillägga, hon är bara tokig i Audi 8)
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Ida och information!

Inlägg av Dompers »

Swedis: Noterat och anmälan ändrad! *yes*

Vi börjar nu närma oss träffen(2 dagar kvar) och det finns givetvis plats för flera "anmälningar"(som synes).
Är det verkligen inga fler som är intresserade/kan komma???? :?
Är du en av personerna som bara "fluktat" över det hela, snälla du, tänk om!
Att få lära känna personen bakom sin bil och sina ideer brukar ge många fördelar!
Och att knyta kontakter är väl sällan fel???? :)

SÅ... KAN DU KOMMA MEN TVEKAR FORTFARANDE?... ANMÄL DIG OCH LÅT OSS SKAPA EN "KANON-TRÄFF" TILLSAMMANS! :D

VÄL MÖTT!
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Låst