Miniträff Vetlanda???

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Miniträff Vetlanda???

Inlägg av frasseaudi »

Känns som det är en evighet innan audi träffen är, så jag tänkte lägga ut en liten blänkare om en mini träff om det finns nåt intresse.

som det verkar så finns det rätt många coupéägare på höglandet med omnejd, så skulle ni känna för att komma en kväll el helg till vetlanda, så kunde vi väl ta en pizza o prata lite skit.

sen dra några repor på stan, skulle vara roligt att visa upp våra pärlor( Istället för alla volvo 240 raggare som ändå inget har o visa upp) Så vad säger ni alla???

Även om ni inte har en coupé el bara delar intresset för våra bilar, så är ni också välkomna,har varit på nån liknande o hört att det är uppskattat hos alla som kommit. det behöver ju inte vara så märkvärdigt, utan bara roligt tjöta lite.

Ni som är intresserade skriv vilken dag el helg snrt som kunde passa, så bestämmer vi nåt utifrån det isåfall.

PS. Jag är tävlingsledare för Vetlanda Bilspeedway för folkracebilar o hälsar all hjärtligt välkomna om vi inte ses innan. datum är 13/6 19,00 o 14/6 11,00
Det är en audi 90 med så det kommer bli lite skönnsång från den hoppas jag. för mer info så kan ni gå in på Vetlanda RRC:s hemsida så kan ni läsa mer. DS.

Mvh Frasse!
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

låter kul. ska upp på fastlandet nästa helg fredag 30:de kommer att åka från oskarshamn. mvh micke
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

ändrade planer. åker upp nu på lördag förmiddag
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Ska du förbi vetlanda så kunde vi kanske ses jag tror nog inte att jag har nåt för mej. än så länge är det bara du som har visat nåt intresse, men man får väl ge det en vecka så alla hinner se annonsen.

Mvh Frasse!
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo det tycker jag. ska nog förbi mc donalds det som ligger brevid sibylla fast kanske är den enda mcdonalds där.vart ska vi mötas? mvh micke
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

det blir perfekt, jag kan väl närsomhelst under dagen, fast bäst vore det väl efter 14.00 för då kan sambon ta dottern, jag är pappaledig nu så man får ju sköta sin uppgift.

Du kan väl slå mej en signal el. messa när du vet på ett ungefär när du är framme jag har 070-5917249.

mvh Frasse!
NipO
GT-fanatiker
Inlägg: 465
Blev medlem: lör jul 28, 2007 23:36
Ort: Tran�s
Kontakt:

Inlägg av NipO »

lite synd jag itne har körkort o att bilen inte e helt klar annars hade jag garanterat kommit :D får ta de till nästa sommar :)
Audi GT Quattro -85
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

blir nog bra. jag är i oskarshamn vid 10:20 och där ska jag träffa en bekant. vet inte hur lång tid det tar. men jag slår en pling när jag närmar mej vetlanda. mvh micke
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Ja du är välkommen när du vill, skoj nu med ett Gotlandsbesök som har tre GT o hålla igång.
Lycka till med kortet så att du får köra snart!

Mvh Frasse!
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

så nu var man på gotland igen. den svarta har gått bra. förutom vevmekanismen till förar sidan pajade så fick knappt upp sido rutan men men. lite sköna bilder från träffen. titta och njut *yes*

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det såg trevligt ut! Två fina kärror, fint väder och en massa GT-snack i gott sällskap, det låter ju helt suveränt :D
Skriv svar