Delad tråd, träff i Vetlandatrakten?

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Tack än en gång för en rolig träff, o många nya ansikten som jag snart hoppas få se igen, Som edis sa så får man blodad tand, jag kan mycket väl tänka mej dra igång nåt här nere framåt höstkanten ifall ni är beredda på att åka till vetlanda över en dag el två. annars vad det ju trevligt där uppe i Vadstena med ifall det kanske är en centralare punkt för alla andra.

spåna gärna på lite idéer för visst vore det skoj om vi kunde ses en gång till, o kanske blir vi fler än dom 8 som var sist i såfall :)

Mvh Frasseaudi
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Inlägg: 566
Blev medlem: sön apr 03, 2005 14:47
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

Javisst det vore ju trevligt att träffas ännu en gång skulle va roligt att ha en liten träff i vetlanda,"jag ställer" är ju inte så långt dit för en annan *yes*
Användarvisningsbild
Lilja
GT-diggare
Inlägg: 60
Blev medlem: fre apr 01, 2005 13:21
Ort: Motala

Wy Not!!!

Inlägg av Lilja »

Jaa...varför inte! Jag kommer gärna. Vetlanda är OK för mig. Det är ju skitkul att träffa alla andra GT-nötter. :D
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Vetlanda!

Inlägg av Dompers »

Instämmer, Hänger gärna på! =)
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
zlobo
GT-fanatiker
Inlägg: 1335
Blev medlem: mån maj 21, 2007 13:25
Ort: V�xj�
Kontakt:

Inlägg av zlobo »

många feta bilder..
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Okej! det verkar som det är några sugna på o åka ner till Volvo 240 raggarnas stad, då får vi ju iallafall tillfälle o visa vad det är för märke o sort man ska åka.... :wink:

Nästa fråga är bara hur omfattande vill ni att ev träff skall vara, ifall vi ska ha en träff i all enkelhet med att bara träffas nånstans i stan o slå ihjäl tiden med bara prat( vilket inte iorförsej inte är svårt när det är GT snack :D ) el att ni vill ha ett spikat program med aktiviteter som att till exempel att jag pratar med mekonomen om en träff med uppställning på deras plan dom kör nån annons i tidningen om att vi kommer ett ex antal Audi coupér, folk får komma o se på dom, mekonomen får kanske sälja nåt mer än vanligt, o vi kanske kan få mekonomen till att skänka ett antal priser till en tipspromenad el utställningspriser beroende på vad ni känner för. det är väl dom ideerna jag har klurat ut som tänkbara som man skulle kunna bolla vidare med.

så tycker ni att nån av dom här två ideérna var nåt att ha el att ni har nån annan idée så lägg gärna fram dom till mej, så ska jag se vad jag kan göra för att vi kan genomföra det till lyckad träff.

Mvh Frasse!
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Inlägg: 566
Blev medlem: sön apr 03, 2005 14:47
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

det spelar igen roll för min del,men det är ju alltid häftigt om det skulle komma lite annat folk och titta oxå,
En liten utställning och allmänt prat kanske kan locka lite folk från glesbyggden beroende på hur många gt-bilar som kommer
sen om mekonomen skulle va intresserad,
jag kommer i vilket fall tror grabben är med oxå

"kanske edis kunde flytta detta ämnet till en ny tråd i träffdelen så det inte berör den senaste träffen lite jobbigt med alla korten som ligger innan"
Senast redigerad av 2 rallytobbe, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag delade upp inläggen, så det inte blir för rörigt.

Jag är PÅ, en träff i Vetlanda ligger inom räckhåll *yes*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Bara den inte krockar med nått annat och om jag får regeringens tillstånd så kommer jag. Vetlanda är ju inte så jättelångt. I och med familjens spikade program för sommaren så missar NA swapmeet och Performace show på Mantorp. Det är väl en förmildrande omständighet som gör att det borde gå att klämma in en sväng till V-landa :wink:
zlobo
GT-fanatiker
Inlägg: 1335
Blev medlem: mån maj 21, 2007 13:25
Ort: V�xj�
Kontakt:

Inlägg av zlobo »

ja e me på
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jag kommer. fast inte i svart gt om allt går som planerat *yes*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Bara säg en dag, så kör vi på det *yes*
NipO
GT-fanatiker
Inlägg: 465
Blev medlem: lör jul 28, 2007 23:36
Ort: Tran�s
Kontakt:

Inlägg av NipO »

har jag bil kommer jag också :)
Audi GT Quattro -85
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Nu är det klart med en träff!!

Inlägg av frasseaudi »

Jag var på mekonomen i vetlanda idag o han som var ansvarig för stället hade egentligen semester, men han var där av ren tillfällighet så jag nämnde det till han, o det blev grönt ljus från hans sida.

Däremot diskuterade jag inte igenom några detaljer för jag ville inte störa han när han hade semester, men nästa vecka lovar jag att komma med mer detaljer, för då skulle jag komma med ett mer ingående förslag på aktivitet.

som jag ser det skulle jag nog vilja ha träffen slutet av augusti el. början av september, så att vi hinner bli riktigt sugna på att ses igen. :wink:

Mvh Frasse!
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Skulle vara kul att svänga förbi denna kille och titta på vad han håller på med vid tillfället för träffen. Är det någon du känner?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=74930&p=9

hemsida www.adrian-styling.com
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Inte en aning om vem det är, eller hört talas om hans bygge, men finns det intresse för att besöka honom så kan jag nog ordna det för han hade en overall från BE-GE bil som är våran lokala wv handlare så, det är nog inget svårt o luska reda på vem det är isåfall.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Slutet på augusti/början på september låter kalas *yes*
Skriv svar