Tänkte ha en träff här i vetlanda den 31/8.
vi ska hålla till på Mekonomen i vetlanda, dom har lovat att ge alla som kommer att ställa ut 20% på hela sortimentet den dan, (är ni osäkra på om det ni vill ha finns hemma så tar ni kontakt med mekonomen i vetlanda o beställer det tills träffen så erhåller ni även då 20%) så att det kan ju löna sej att åka några mil..
Vi kommer att ha en liten utställning, jag har valt att kalla klassen för "folkets val" tanken är att alla som kommer o handlar ska kunna rösta på våra bilar under 2,5-3timmar, vi kommer givetvis själva o rösta också.
Vi kommer under denna tid också att kunna gå en tipspromenad ska försöka klura ut lite svåra frågor, mekonomen har lovat stå för priserna till tipspromenaden.
Det kommer finnas möjlighet att köpa lite lättare förtäring som korv, dricka,ev hamburgare.
vi kommer sen på eftermiddan åka kortege genom stan o se omgivningarna lite, för att sedan stanna till hos nån för ett garagebesök för lite visning av projektbil.
vi avslutar dan för dom som känner för det på ett matställe o äter en god bit mat o pratar lite.
HÅLLTIDER:
11,00 start utställning med tipspromenad.
13,30-14,00 summering o prisutdelning av utställning o tipspromenad.
14,00-15,00 cruising genom stan.
15,00-16 garagebesök undrar vem???
16- äta middag o prata
Ungefär så jag tänkt mej dagen.
Jag kommer att ta ut en lite kostnad för pokalerna om jag inte lyckas få dom skänkta, men blir bara självkostnadpriset isåfall.
Vid ev frågor eller nåt annat ni undrar över så kan ni nå mej på 070-5917249
Hur ni enklast hittar hit är att gå in på eniro o slå Hammargatan 1 vetlanda så får ni en korrekt beskrivning el slå mej en signal.
Hälsar alla coupé ägare o intresserade hjärtligt välkommna till vetlanda!

Mvh frasseaudi!