Street Car Fest i Halmstad nu på lördag 13/9

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Street Car Fest i Halmstad nu på lördag 13/9

Inlägg av Edis »

Jag har anmält mig och GT:n på lördag:
http://www.streetcarsfest.com/events.asp?subid=90
Fler som ska dit?

Jag var nära att anmäla V70:n och stå bland SVXC-folket, men man måste ju visa upp GT:n när man får chansen *yes*
Användarvisningsbild
Gizmo
GT-fanatiker
Inlägg: 1034
Blev medlem: lör jul 08, 2006 21:52
Ort: Landskrona
Kontakt:

Inlägg av Gizmo »

Gt:n varit körduglig så hade man tagit den upp.
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Inga andra härifrån som ska dit, med eller utan GT?

Det ser ju ut som att vi kommer att slippa regn, vilket man får vara väldigt nöjd med efter de senaste veckorna :lol:
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

attans är ju bara 2,42min enligt hitta.se senast jag åkte tog det 2timmar *hehe* men jag skulle nog med kompisen på hans "SAAB turbo club of Sweden" möte på kinnekulle.. annars hade jag nog kommit men var inte bittra hehe vi kan väl bestämma en träff vi på GT-forumet annars? :)
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Fegis skrev:attans är ju bara 2,42min enligt hitta.se senast jag åkte tog det 2timmar *hehe* men jag skulle nog med kompisen på hans "SAAB turbo club of Sweden" möte på kinnekulle.. annars hade jag nog kommit men var inte bittra hehe vi kan väl bestämma en träff vi på GT-forumet annars? :)
Vi hade en träff i Vetlanda för några veckorsedan, en miniträff i Halmstad för någon månadssedan, sommarträffen i Vadstena och så har det varit några tidigare också.

Finns inte många som kan säga att det aldrig är några träffar iallafall. Det gäller bara att dyka upp när tillfälle ges :wink:
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Nu sa kompisen att det kanske inte blir ngt..:P fast orkar man sitta i min bil i 2timmar hehe den låter väldigt mkt jag misstänker att jag har hål i ngn ljuddämpare..
Skriv svar