Vallåkra 2009-08-16

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Vallåkra 2009-08-16

Inlägg av Edis »

Imorgon kommer jag att åka dit med urisen, några fler som ska dit?
Senast redigerad av 1 Edis, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Inlägg av Dajjmen »

Jag kanske komma förbi, vet inte om jag tar med min bil dit. Men ska ut och köra ikväll för det är fullt ös hela kvällen.

Hade varigt kul att se urisen, så jag hoppas jag drar till vallåkra, men beror lite på en polare.
Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Ojojoj, vilken dag det var på Vallåkra! Det var hur många som helst som var framme och pratade och fotade urisen. Trodde aldrig att det skulle finnas ett så stort intresse för den. Helt otroligt roligt! Blev intervjuad och fotad av Bilsport, så om Ni ser en ful nuna i tidningen med en 1:43-uris i händerna och en 1:1-uris i bakgrunden är det bara jag :oops: :lol:

Kitty med sambo var på plats också, det var en riktigt trevlig pratstund och deras framtida planer på flera fronter låter väldigt spännande *yes* :D

Tidigt idag på morgonen, steg upp 03:15 och kom ner till Vallåkra 5 minuter innan de öppnade, så det blev till att köa en stund. Här är den färdigputsad, det var rätt geggigt i två av tre filer in på området, alla ville köra i den som var grusad, men jag var inte blyg, så jag tog en "gegg-fil", har ju quattro ju :lol: Däcken blev dock ganska skitiga :oops:
Bild

Så ser det ut i motorrummet nu! Har fixat och donat en hel del :-)
Bild

Det var folk framme så gott som hela tiden! Unga som gamla och många läste mina snabbt fixade info-tavlor
Bild
Är helt slut nu efter en lång och trevlig dag, kommer mer bilder på andra bilar under veckan.

Sista semesterdagen var det visst också... Lite kämpigt... ::
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Inlägg av Dajjmen »

Vill gärna dit men polarna ville inte. Så jag åkte till fassans jobb och tvätta och vaxa bilen ist. Har aldrig varigt så fin som den är nu :D
Bild
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

trevligt. när kommer den bilsporten ut? måste ju köpa
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

gt_87 skrev:trevligt. när kommer den bilsporten ut? måste ju köpa
Den borde väl komma inom några veckor, men det fanns ju så väldigt mycket att skriva om, så det är ju inte ens säkert att man kommer med. Men det var ändå roligt att man blev uppmärksammad bland alla andra Audisar :D
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

nästa valåkra står det 2 urisar brevid varandra. då borde dom få nått att skriva om
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

gt_87 skrev:nästa valåkra står det 2 urisar brevid varandra. då borde dom få nått att skriva om
Låter kalas! Då får vi se till att åka in samtidigt så att vi hamnar intill varandra! :D
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

japp precis
Kitty
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: ons nov 19, 2008 01:18
Ort: Skaraborg
Kontakt:

Inlägg av Kitty »

Det var riktigt kul att få se urisen live, Edis, och jag måste nog säga att det var favoriten inte bara bland audisar, utan på hela Vallåkra. :)
Fast så är jag ju kanske lite partisk också.. :roll:

Tack för titten och en mkt trevlig pratstund! Jag ska gå igenom mina foton nu i veckan så jag lägger väl upp några på forumet om dom blev bra. *yes*
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Inlägg: 566
Blev medlem: sön apr 03, 2005 14:47
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

synd att man inte hann titta förbi där i söndags grabben och jag va i landskrona och plockade bort en grön digitalmätare till en urquattro +hela elpiskan,
så Gtn fick rulla 80 mil blev en tur upp till Borås och spana in Evon som man ska lacka snart framöver
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Kitty skrev:Det var riktigt kul att få se urisen live, Edis, och jag måste nog säga att det var favoriten inte bara bland audisar, utan på hela Vallåkra. :)
Fast så är jag ju kanske lite partisk också.. :roll:

Tack för titten och en mkt trevlig pratstund! Jag ska gå igenom mina foton nu i veckan så jag lägger väl upp några på forumet om dom blev bra. *yes*
Haha, man får tacka för det betyget från någon helt "opartisk" :lol:

Ska börja kolla igenom mina bilder också, men är fortfarande sliten efter helgen...
rallytobbe skrev:synd att man inte hann titta förbi där i söndags grabben och jag va i landskrona och plockade bort en grön digitalmätare till en urquattro +hela elpiskan,
så Gtn fick rulla 80 mil blev en tur upp till Borås och spana in Evon som man ska lacka snart framöver
Jasså, var Ni och plockade den i Gizmos kärra? Då var Ni ju väldigt nära, synd att Ni inte hann med Vallåkra!

Ang. mätarhuset så har jag efter en månads ägande börjat reta mig på hastighetsmätaren under "inspirerad körning", det är roligare med en klassisk hastighetsmätare då... Likadant med varvräknaren... Men satan vad coolt det är annars :lol:
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

va ju trist om det var från gizmos han har man ju mailat 1000 gånger angende det dära
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Här kommer en hög med bilder, Ni får stå ut med att det inte bara är GT eller urisbilder :lol:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Fixade en ny skylt hos Uwe som driver www.showplate.se
Bild

Bild

Bild

Lyckades få med en "explosion" på bild när de körde turbinmotorn
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

"Kalender-Emil" säljer skrotdelar m.m. :D
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
blueman83
GT-fanatiker
Inlägg: 931
Blev medlem: fre nov 09, 2007 02:32
Kontakt:

Inlägg av blueman83 »

Trevliga bilder.. *yes*
lelleal
GT-tok
Inlägg: 142
Blev medlem: tor jul 17, 2008 20:45

Inlägg av lelleal »

gt_87 skrev:nästa valåkra står det 2 urisar brevid varandra. då borde dom få nått att skriva om
3 styckna :D sket i år pga skit väderet ...då har man 20 v i med !
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

härligt.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

En polare hade sett mig bland bonusmaterialet som inte hamnade i tidningen utan bara på Bilsports hemsida:
Bild
Användarvisningsbild
Wallin
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: ons okt 10, 2007 15:36
Ort: Vinterborg

Inlägg av Wallin »

Synd att du inte kom med i tidningen Edis, men det är ju alltid något att vara med på bilsports hemsida *yes*
Skriv svar