Höstträff?

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Höstträff?

Inlägg av bruzze »

Hoj!

Förra året hade vi den liten höstträff i Vetlanda. Jag vill bara lyfta frågan och se om någon funderat i banorna i år. Själv har jag inte tid att ordna nått men någon känner sig kanske sugen? Det behöver inte vara nått avancerat utan en halvdag med lite snack o pizza vore nice! Hur är intresset?

Kanske Uris-span hos Edis? Garageröj hos Jimmen? 80-Quattro-span hos Totti o Rallytobbe? Sport-dregel hos zlobo??? Bara lite idéer *yes*

Spåna på!
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

vi kan ha en gt träff på gotland *hehe*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag är på det mesta :D

Ett sport/ABT-dregel hos Zlobo hade varit grymt kul. Kanske går att ordna studiebesök på någon firma i Växjö då också?

Som sagt, det behöver inte vara något avancerat!

Det är ju streetcar-fest i Anderstorp den 6 september eller Jönköping den 5 september, vore coolt med en GT/uriscorner där 8)
http://www.streetcarsfest.com/index.php ... &Itemid=41
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Vore ju roligt med Jönköping det är ju nästan bara ett stenkast härifrån :) Men det står ju inte var i Jönköping eller är jag blind? :O
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Fegis skrev:Vore ju roligt med Jönköping det är ju nästan bara ett stenkast härifrån :) Men det står ju inte var i Jönköping eller är jag blind? :O
Det kommer info senare, men de brukar vara vid Mekonomenvaruhus. Jag vet inte vart det ligger i Jönköping.

Jag ska till Anderstorp i vilket fall, så även om det inte blir någon höstträff så blir det en uris där iallafall *yes*
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Jaja, kommer väl en adress snart antar jag då är det ju bara knappa in =)
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag har anmält mig till Anderstorp nu iallafall *yes*

Blir troligtvis bara att jag ställer ut där, verkar ju inte vara så många som ska till Jönköping härifrån. Åker hellre på en mindre GT-träff lite senare. :D
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Någon som orkar ta tag i en liten GT träff nu innan säsongen tar slut? =)
Kitty
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: ons nov 19, 2008 01:18
Ort: Skaraborg
Kontakt:

Inlägg av Kitty »

Jag tycker att Jimmen kan dra ihop ngt i sina trakter, det har han ju lovat mig hela sommaren.. 8) Vore inte fel att få rasta den svarte lite.. *yes*
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

hej.. en träff på kinnekullering vore ju skoj nån gång.. testa banan med våra pärlor.. ha de mvh Nicke
phille_hbg
GT-fanatiker
Inlägg: 264
Blev medlem: tis maj 26, 2009 12:28
Ort: Helsingborg

Inlägg av phille_hbg »

Nicke-audi skrev:hej.. en träff på kinnekullering vore ju skoj nån gång.. testa banan med våra pärlor.. ha de mvh Nicke
det hade varit roligt! jag kan tänka mig att köra dom milen bara för att testa på lite bana med min förlängda GT om ni tillåter sånt..? :wink: 8)
Skriv svar