GT-träffen hos Bruzze, bilder och eftersnack

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

GT-träffen hos Bruzze, bilder och eftersnack

Inlägg av Edis »

Det blev ett rekord i år också! Inte antalet GT, men helt klart värmerekord :lol:

Det var galet varmt hela dagen och vi försökte hålla oss i skuggan så mycket som möjligt. Mycket dricka, glass och annat svalkande var det vi hade i fokus. Men det var riktigt trevligt och det är maffigt att se så många GT:s i en enda rad, även om det "bara" var 10 ekipage idag. Inte alls dåligt med tanke på att det var nyligen datumet och platsen spikades.

Tack till träffchefen Bruzze och alla som var där! :D

Här kommer två bilder så länge, har precis kommit ur en svalkande dusch och ska nu krypa till kojs efter en lång och trevlig dag!
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

fina bilder edis.....
och träffen är ikke slut än haha... kl e halv 4 och nu blire ett dopp å basta igen, solen snart uppe igen *yes*


(tiden verkar ej funka på denna sida.. står 02.22???)
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
Lilja
GT-diggare
Inlägg: 60
Blev medlem: fre apr 01, 2005 13:21
Ort: Motala

vi håller på ännu

Inlägg av Lilja »

klockan är nu 05,05 och nu ger vi oss sängen hägrar, en mycket lyckad dag med värme bad och gott att dricka. signing off!
sköt om er så ses vi nästa träff!
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Haha, Ni är galna :lol:

Tiden fungerar Totti, det är bara det att du har fel tidzon i din profil.
Användarvisningsbild
Audi_Melin
GT-diggare
Inlägg: 58
Blev medlem: tor mar 06, 2008 10:14
Ort: N
Kontakt:

Inlägg av Audi_Melin »

Får tacka för en mycket trevlig träff!

Tar och lägger upp lite bilder jag tog från träffen
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Var allt jag har och bjuda på..


//AudiMelin
Senast redigerad av 1 Audi_Melin, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Som jag skrev i ditt inlägg så är det bilder utan regnummer som gäller, så sudda bort de och lägg upp de igen.

Har alltid resonerat så om bilbilder på nätet och jag är ännu nojjigare sedan jag skaffade urisen.. :roll:

Edit:
Bra jobbat Melin *yes*
Senast redigerad av 2 Edis, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

OK, brorsan var nyss ute och lämnade GT:n och ett minneskort med bilderna han tog:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

ehm, ja, 2 nästan nya vinterdäck säljes, får dock bara köra på utsidan!
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Här kommer några bilder jag tog:
Bild

Micke hade med sig lite delar, jag shoppade elhissar, plastgaller till fronten och ett sopparelä *yes*
Bild

Den högra rampen är så gott som ny, prata med Micke och bjud 1500-2000kr så kanske den är din!
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Inredningen i Mickes automatare som är till salu
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Rallytobbe hade jobbat dygnet runt sista tiden och det var imponerande att han kunde ta sig till träffen i år! Nu med en 20V-spis under huven *yes*
Bild

Så ser det ut under huven på urisen
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
sleeper
GT-fanatiker
Inlägg: 291
Blev medlem: tor dec 13, 2007 19:16
Ort: Eskilstuna

Inlägg av sleeper »

Fina bilder på fina bilar! Om man ändå tagit sig tid och lagt ner ett par (100) timmar mer än man gjort så man kunnat närvara! :(
Ingen GT quattro detta år? Men en UR såklart.. då kanske det blir en Sport nästa sommar! :)

Bergs slussar på sista bilden?

Nu får alla GT-ägare planera ordenligt och se till att ha bilarna körklara mellan första juni och sista augusti sommaren 2011 så det blir rekord igen!
Bilarna: http://www.garaget.org/quattro
Audi coupe quattro -87
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

sleeper skrev:Fina bilder på fina bilar! Om man ändå tagit sig tid och lagt ner ett par (100) timmar mer än man gjort så man kunnat närvara! :(
Ingen GT quattro detta år? Men en UR såklart.. då kanske det blir en Sport nästa sommar! :)

Bergs slussar på sista bilden?

Nu får alla GT-ägare planera ordenligt och se till att ha bilarna körklara mellan första juni och sista augusti sommaren 2011 så det blir rekord igen!
Vi litar på att du dyker upp nästa år :D

Nästa år får vi spika datum och plats lite tidigare och sikta på minst 17 bilar. *yes*

Japp, det var vid Bers slussar, vi var där och köpte glass, dricka och några badade till och med. Mycket folk, men jag måste säga att jag tycker det är löjligt att man tar ut parkeringsavgift på ett sådant ställe... På en grusparkering dessutom ::

Jag och lillebrorsan var ju med på bilträffen i Linköping i 5 minuter innan vi åkte hem, men de hann att fota bilarna iallafall :lol:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p ... age=962479
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p ... age=962480
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

sådära då va man hemma igen då efter helgens dunder...
vart å sett rejäla fina bilar i söderköping på glass träffen, riktigt skoj.. synd bara det "för" fina vädret.. :D

blev inte stoppad av snuten, men det va väl en jäävla tuuuuuur... chansade, en gång per år så va f*n *hehe*

mkt fina bilder vill jag lova... gtn ser blank som fan ut :) inte polerad sen jag ställde den på loge för 2 år sen.... ska ut å polera i veckan.....


TACK bruzze för vi kunde ha träffen hos dej och sovplats osv, hel kul med denna träff.... :D ni som inte va där, ni missade mkt
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Tack ni som kom för en mycket trevlig helg! Träffen blev lyckad trots att planeringen var i det närmsta obefintlig. Mycket jobb och ont om tid har gjort att vi skippat planerade aktiviteter men det blev mycket lyckat ändå! En platta öl gick det åt. På 3 visserligen men ändå :-) Ska rodda upp några bilder sen när jag hinner.

För egen del känner jag nu att det är dags för mig att släppa taget om träffbiten. Jag har barn varannan vecka och mer än lovligt mycket att göra med jobb o sånt. Vi diskuterade om att det vore trevligt att lägga träffen utanför Östergötland någon gång och det tycker jag är en god idé. Vi får se vad som hände nästa år och det är upp till vem som helst att lyfta stafettpinnen och fixa träff. Jag hjälper gärna till om det behövs!

Glassträffen blev mycket lyckad och 19 bilar fanns på plats. Glassen var mycket god och svalkande och GT:n höll hela vägen till Nyköping och tillbaks. Mycket trevlig tillställning!
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

ajuste, bruzze, grannen ville inte ha något för gummi grejen till domkraften, engångs kraffs mer eller mindre sa han.
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Skriv svar