gt träff sommar 2011

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Självklart vill man ju ha åka på träff! *yes*

Det finns ju inget som hindrar att köra det i samband med Myckelby, men för min del så känner jag att det är lite för långt bort för oss söderut. Vadstena har ju varit ungefär lika långt för alla GT-tokar som hänger här.

Det behöver ju inte vara speciellt märkvärdigt, vi brukar ju kunna klara av att sitta och tjata bort timmarna rätt bra :D

Ett annat alternativ är att kombinera det ihop med någon annan bilträff på Mantorp eller liknande.

Det hade varit kul att göra en grym monter på Vallåkra, men det blir ju lite för långt för Er som bor norröver.
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

Det enda som är viktigt är ju att ses och diskutera våra bilar och som Edis skrev, vi är duktiga på att prata bort timmarna ;)

Träffas på lämplig plats grilla lite, kolla bilarna och prata räcker.
Behöver ju inte vara något överdrivet, det viktiga är ju att vi ses =)
audi_pro
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: tis feb 15, 2011 20:43
Ort: Tyringe

Inlägg av audi_pro »

Jag ska till vallåkra med min gt =) Jag ska på Audi träff i malmö den 21 maj också =)
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

håller mer, bara kul å träffas å tjöta lite, *yes*
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
Emil90q20v
GT-fanatiker
Inlägg: 337
Blev medlem: tor jun 28, 2007 22:33
Ort: Halmstad

Malmö...

Inlägg av Emil90q20v »

YES!

Malmö på Lördag It is...
Ska köra dit med den Audin jag ägt längst..
15år...

Ses där..
90 quattro -85
90 quattro 20v -89
gt 5E -84
Gt -87
80 5e -83
coupe quattro 20v -90
Coupe quattro 20v -91
Audi 90 20v -89
Audi 80 2.8 -92
Audi A6 avant Tdi S-line 05
audienergy
GT-tok
Inlägg: 145
Blev medlem: sön sep 06, 2009 08:00

Inlägg av audienergy »

Om jag hinner bli klar med min är jag då välkommen med denna?

Bild[/img]Bild
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

tycker att du får komma på träffen med. är iallafall samma bottenplatta som en gt
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

audi som audi.. *yes* den har årsmodellen inne och dom fina 80tals formerna *yes*
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Inlägg: 566
Blev medlem: sön apr 03, 2005 14:47
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

Ingen som vill träffas i år borde väl finnas någon parkerings plats som man kan träffas och prata lite...
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

Jag är sugen, måste bara få ihop bilen med, hoppas på att vara klar under semestern.
Börjar vecka 28.
Erre
GT-tok
Inlägg: 125
Blev medlem: lör mar 13, 2010 20:26
Ort: Sk�ne

Inlägg av Erre »

Jag är också sugen, vill se lite andra GT's och få lite inspiration :)
Tiden g�r, alla andra tar bilen..
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

tycker personligen att träffen kan slås ihop med na swapmeet.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

gt_87 skrev:tycker personligen att träffen kan slås ihop med na swapmeet.
Jag tycker att någon här ska brinna för att anordna en träff och fixa en del saker tillsammans med andra GT-tokar. Att bara säga att träffen ska slås ihop med NA-swap:et känns fel, det är en etablerad träff och Cerwinski med flera lägger ner/har lagt ner en massa tid och resurser på att fixa det. Men vill någon här hjälpa de att fixa och dona är de säkert jätteglada för det!

Jag rekommenderar alla att verkligen åka dit, för ju fler GT:s som syns, desto bättre är det :D

Vem som helst på forumet kan ta initiativet att fixa en träff, men det finns ingen klubbkassa eller liknande att plocka pengar ifrån, så ska det till priser m.m. så får det bli sponsorjakt. Jag har ingen tid och energi att fixa ett evenemang, jag har inte ens tagit mig tid att åka och besiktiga mina entusiastbilar. Har lite för mycket annat på gång som tar upp all ledig tid...

Kom ihåg att VEM som helst är välkommen att kalla ihop till en träff! Vi har väl dessutom sedan tidigare spikat att en GT-träff kan bestå av två GT:s *yes* :D
Användarvisningsbild
Cerwinski
GT-fanatiker
Inlägg: 395
Blev medlem: ons jan 02, 2008 23:40

Inlägg av Cerwinski »

För min del kan vi mera än gärna "slå ihop" träffarna.
Tid och resurser som läggs ned är ju förhoppning över att så många som möjligt ska komma.

Det är till 98% jag själv som sköter allt runt NA-Swap, och det är en hel del, så ju flera som vill vara med desto bättre!

Det kanske bara handlar om att ha en gul väst och visa in bilar på området under en timme..
Nu inför är det att skicka ut info till företag, annonsera i tidningar (och be snällt om inför-reportage), lägga ut forumtrådar, fixa flyers och affischer samt försöka få ut och upp dessa så mycket som möjligt, beställa pokaler och ragga priser. Allt sådant börjar äntligen falla på plats.

Uppslutningen av GT/Urisar brukar ju vara riktigt bra på Swap. HACK (Hälsinge Audi Coupé klubb) brukar komma med ett antal bilar och ställa sig gemensamt och om vi/ni skulle bestämma att det blir en av GTcoupé.se:s "officiella" träffar, ja då ser vi såklart till att vi ställer även dessa bilar tillsammans (Jag själv kommer väl att bidraga med både urisen och antagligen även GT -82an i år).

Tänk va roligt om vi kunde få över 30 GT/urisar på samma plats. :shock:
Snacka om mäktig syn! *yes*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag har som sagt inget emot att folk kommer till träffen, tvärtom, det är ju kanonbra och det är ju suveränt om man vill hjälpa till. Det tycker jag absolut att man kan försöka göra om man ska dit! Gärna i egenskap av användare härifrån! Men vi har varken skyltmaterial eller annat flashigt (om ingen fixar det, vilket någon gärna får göra :D ).

Jag anser dock att GT-träffen är något helt annat. Att det inte blir just GT-träffen i år har med att ingen tar tag i att fixa det helt enkelt.

Det viktigaste är iallafall att få träffa andra Audi-tokar, men "GT-träffen" är något jag tycker är lite heligt och placeringen av träffen bör vara ungefär där den har varit hittills. Det ligger rätt strategiskt med tanke på vart våra aktiva användare bor.

Men som sagt, ta tillfället och åk till NA Swap! *yes*
evil.tweety
GT-fanatiker
Inlägg: 674
Blev medlem: lör aug 23, 2008 20:34
Ort: N

Inlägg av evil.tweety »

Kan man inte göra båda två då? slå i hop na med gt coupe och sen senare eller tidigare har man bara en träff där vi från gt coupe träffas. blir ju lite reklam för gt coupe oxå. bara en tanke.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

evil.tweety skrev:Kan man inte göra båda två då? slå i hop na med gt coupe och sen senare eller tidigare har man bara en träff där vi från gt coupe träffas. blir ju lite reklam för gt coupe oxå. bara en tanke.
Självklart, men det kräver ju att någon gör något :wink:

Det är ju fullt möjligt att anordna 70 träffar under sommaren, bara det finns folk som fixar och donar *yes* :D
GT_Jimmy
GT-intresserad
Inlägg: 20
Blev medlem: mån apr 12, 2010 21:24
Ort: Stora Forsa Utanf

Inlägg av GT_Jimmy »

Och så blev det höst och inget hände! tråkigt att det inte verkar inte blir någon träff hade sätt fram i mot att åka en sväng med gt:n i år efter att den stått nästan 10 år. bes på fredag sen den är det förhoppningsvis massa trevligt åkande framöver.
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

är audi träff i myckelby den 30:de juli. kommer finnas gt bilar där + urisar + mycket mer
GT_Jimmy
GT-intresserad
Inlägg: 20
Blev medlem: mån apr 12, 2010 21:24
Ort: Stora Forsa Utanf

Inlägg av GT_Jimmy »

är jätte sugen på att åka dit men det blev lite motgångar i dag när jag skulle byta startmotor, körde in på verkstaden trampade till på bromsen och vipps ett bromsrör gick av. lossar röret och ser att gängorna till bromsregulatorn följde med ut . med bes på fredag och massor med annat att göra så känns det mörkt men ska göra mitt bästa hade värit roligt att kolla in lite andra gt bilar och kanske få lite inspiration till nya projekt.
Skriv svar