Sportvagnsträffen Hofsnäs

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
q-sovare
GT-fanatiker
Inlägg: 330
Blev medlem: tor aug 18, 2011 16:19
Ort: Taberg
Kontakt:

Sportvagnsträffen Hofsnäs

Inlägg av q-sovare »

Är det någon Audiot som tänker sig dit i år? http://www.sportvagnstraffen.se/
Har en kompis som ska dit och tänkte ev. hänga på. ( han har en mycket fin Ferrari 308 GTS en äkta Magnum bil)
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag ska dit, men har inte bestämt mig för om jag ska ställa ut eller inte. Tänkte kört MGB:n eftersom de firar 50 år för den modellen, men den står dumt i garaget så jag får inte ut den så att jag kan besiktiga den innan helgen... Står en bil på pallbockar utan drivaxlar m.m. i vägen.

Kanske kör dit med urisen, men har varit där ett par gånger med den så det blir lite tråkigt att bara komma med samma bil varje gång :oops:

Men jag ska dit på något vis, sedan om det blir som utställare eller besökare återstår att se :D
Användarvisningsbild
q-sovare
GT-fanatiker
Inlägg: 330
Blev medlem: tor aug 18, 2011 16:19
Ort: Taberg
Kontakt:

Inlägg av q-sovare »

Hjullastare ?! vad är problemet? äh skojjade bara, får se om jag kommer dit letar gärna efter en uris !
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Blir ingen resa med urisen dit, åker nog dit i V70:n som besökare. Kanske... Det är en auktion 10 mil hemifrån åt andra hållet som lockar också...
Skulle fixat med urisen ikväll, men har åkt på världens brakförkylning så jag har försökt kurera mig ikväll istället.

Får se vilket håll jag svänger åt imorgon bitti ::
Användarvisningsbild
q-sovare
GT-fanatiker
Inlägg: 330
Blev medlem: tor aug 18, 2011 16:19
Ort: Taberg
Kontakt:

Inlägg av q-sovare »

Blev ingen resa dit för mig :( Blev inköp av en ponny till älsta dottern istället :D .
Skriv svar