Huskvarnaparken 5/6-13

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Huskvarnaparken 5/6-13

Inlägg av frasseaudi »

Hej på er!

Tänkte höra om det är någon som vill hänga med till huskvarnaparken 5/6
det är tema "Europa bilar" så det är ju ett tema som passar våra bilar även om det inte är veteranbilar så är det ju ganska ovanliga euantusiastbilar idag.

Vi kanske kan träffas nån stund innan på ett ställe, för att tillsammans åka in i parken så vi hamnar jämte varandra.

Vore roligt om vi kunde skrapa ihop och visa att det finns några fina coupe GT:sar kvar eller vad säger ni ??? :D

Om det finns intresse så kan jag återkomma om tid o plats var vi kunde träffas innan vi åker in.

Mvh Audifrasse!
Användarvisningsbild
q-sovare
GT-fanatiker
Inlägg: 330
Blev medlem: tor aug 18, 2011 16:19
Ort: Taberg
Kontakt:

Inlägg av q-sovare »

Jag är sugen, jag skulle ju dra ihop en träff på Tabergstopp i maj-juni men just nu har det varit för mycket jobb, annars var min tanke 13:e juni men har inte hunnit kolla upp allt! Har du mer info om Huskvarna träffen?! Vi skulle kanske kunna samlas på Tabergstopp?! Tar 20 min till Huskvarna därifrån!
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Inlägg av frasseaudi »

Det är bara att googla på huskvarnaparken så ser ni om kommande bilträffar som har olika teman. Problemet som jag ser det med att träffas på tabergstoppen innan är att det är på onsdagar mitt i veckan, och om jag inte minns fel börjar träffen kl.18 och jag åtminstone jobbar till 17 och har en timme till huskvarna så för mej funkar inte det. Men det är ju en idé för er andra.
Men vi kan se hur många som är intresserade när det börjar dra ihop sej.

Mvh frasseaudi!
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

Jag skulle nog kanske kunna åka ner med. Är ju inte speciellt långt ifrån Karlsborg.
Användarvisningsbild
frasseaudi
GT-diggare
Inlägg: 61
Blev medlem: mån jun 12, 2006 18:15

Ingen som hänger på??

Inlägg av frasseaudi »

Det börja närma sej huskvarnaparkens kvällsträff , det verka vara ett svalt intresse för att hänga på, så jag lägger ut en påminnelse igen om det skulle vara intressant att hänga på.
Skulle vara extra roligt om vi fick se våran egna Edis komma upp, det är ju inte så hiskligt lång från hyltebruk tror jag till jkpg så ta dej en funderare på det :D (var Vetlanda -09 sist)

Mvh Frasseaudi!
Skriv svar