Det närmar sig....

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Det närmar sig....

Inlägg av Dompers »

En vecka kvar till träffen, hoppas alla är med på "noterna" nu vid det här laget!
Finns det några "sissta minuten frågor" så är det dags att börja ta dom nu.
Själv kommer jag att försvinna en vecka till Öland med hemkomst samma dag som träffen "för min del" börjar(30 Juni)!

Några ord om annordnan av träffen:

Det har varit lite resor, telefonsamtal mm för min egen del(likaså Hasse) men jag tror att allt kommer betala sig "bigtime" i form av likasinnade,
trevliga "GT-tokar"!
Ideerna som har "bollats" fram och tillbaka mellan Hasse och mig själv
har varit många olika och är fortfarande många olika.
Det vi kanske vill säga till er andra är att detta är första gången som vi
annordnar en träff, så vi får ta det lite som det kommer :)
Vi hoppas stort på att alla tar med sig sitt "toppenhumör" och bjuder på sig själva!

Regler:

Detta är alltid tråkiga saker att nämna, jag vet... men är ändå viktigt!
Konstant förflyttning av sitt fordon(GT) in/ut på campingen är ingenting som gangnar oss för att vi ska kunna få komma tillbaka i framtiden.
Det är trotts allt en camping vi är på och på det viset så gäller vissa
skötselregler, SUNT FÖRNUFT SKA RÅDA!

Med allt detta sagt så önskar jag ALLA en TREVLIG MIDSOMMAR och....

VÄL MÖTT... GT FANS!
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det börjar bli måååånga olika trådar om träffen nu, det blir lite rörigt... :?

Hursomhelst så tycker jag att denna är väldigt relevant och jag vill verkligen göra klart att det här är en familjecamping och för att komma till den ytan där vi ska hålla till så passerar man igenom ett område där det är ganska smalt och framförallt många barn som springer runt. Inne på campingen får det absolut inte förekomma någon "stollekörning" eller något burnande.

Jag vill att vi ska kunna checka ut från campingen utan incidenter! Jag vill att alla som är på den campingen under denna helgen ska få en positiv bild av oss GT-ägare och kanske bli lite nyfikna på vad det är för trevliga bilar vi har :D

Väl mött på campingen, nu är det nära *yes*
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo nu var resan bokad och färdig. jag och tjejen kommer på fredan runt 21-22 på kvällen. fast bilen är inte riktigt redo ännu ska städas och vaxas och byta dörrhandtagen bytas olja + diverse tänddelar. har bytt grill kofångare fram eftersom min gammla grill var skabbig och kofångaren var sprucken i mitten.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Man kan ju lugnt säga att det kommer bli ruggigt bra väder!! *asg*

Snacka om att Ni har planerat in bra dagar *yes*
Användarvisningsbild
black_driver
GT-diggare
Inlägg: 75
Blev medlem: tis okt 12, 2004 16:13
Ort: H
Kontakt:

Inlägg av black_driver »

det låter riktigt kul :) men det är synd att jag inte kan komma på grund av att nån har haft kul och bulat min bil i sin vinterdvala :evil: ... är så avundsjuk på dom som ska på träffen :(
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag kommer att vara på campingen vid 10:30 imorgon om allt går enligt planerna :D

Ska svabba av bilen och putsa till den lite. Fast 23 mil lär resultera i en hel del "insektsangrepp" så det är knappt lönt egentligen :lol:

*längtar tills att få se 15-16 GT:s i en fin uppställning*

*yea*
Användarvisningsbild
Christian_J
GT-fanatiker
Inlägg: 272
Blev medlem: fre okt 08, 2004 20:49
Ort: S
Kontakt:

Inlägg av Christian_J »

Rullar strax till Tullinge för lite EDPS, dyker upp under (sen?) eftermiddagen. Tvättade igårkväll, men som du sa edis så var det förmodligen bortkastat... :(

mvh

/Christian
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag ska bara packa in det sista i bilen, sedan bär det av :D
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jaha, nu är man hemkommen efter en något kaosartad med otroligt trevlig dag!!! :lol:

Jag fick bekymmer med min högra bakbroms och förmodligen fick mina lager sig mycket stryk pga att de säkert nästan gått torra i värmeb. Det slutade med att jag, gt_87 och hans flickvän stod på en parkering i Motala och bytte hjullager. Hade en otrolig tur att Autoexperten hade rätt lager hemma! Underbart!!! Tyvärr var bromsen allt annat än bra så den låg på även efter att vi hade bänt och skruvat på den... Det blev med andra ord en resa hem som var lite smånervös... Det väsnades och "malde" nästan hela tiden, men det blev nästan bättre ju fortare man körde *hostar*

Hursomhelst så är jag nu hemma och ska börja kolla på alla bilderna jag tog!!

Tackar för en enormt trevlig dag med enormt trevligt GT-folk på plats!! Snart kommer det bilder på gänget :D
Användarvisningsbild
NSX
GT-fanatiker
Inlägg: 318
Blev medlem: fre okt 07, 2005 08:17
Ort: Skellefte

Inlägg av NSX »

Ajdå det är så typiskt att det ska hända nånting när man minst vill...
Såg bilderna måste bara säga att det är grymt bra puts på alla GT. Och vädret verkar varit på er sida. Kan nog inte bli så mycket bättre träff. *yes*
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

Klart att man ställer upp edis. vi tyckte synd om dej att du fick stå där själv och skruva mvh/micke,linda
Låst