Träff 2007

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Träff 2007

Inlägg av gt_87 »

tycker vi borde börja planera lite inför en träff 2007. Snackade me hasse gt förut och han tyckte det kan vara bra att börja diskutera detta nu under höst o vinter. är nog många som har halv klara gt projekt som skulle få mera insperation att få sina bilar klara till 2007 (är en av dom) om vi ska vara i vadstena som sist eller hitta på nåt annat ställe. många tankar finns det. mvh micke
Användarvisningsbild
Cippi
GT-fanatiker
Inlägg: 201
Blev medlem: ons jun 01, 2005 14:07
Ort: V

Inlägg av Cippi »

Pratade precis med Sibbson om detta, det måste helt klart bli en träff nästa år igen. Vadstena var helt ok tycker jag men det finns väl andra ställen antar jag. Vi har ju lite tid på oss att komma fram till nåt.
Audi 80 Quattro '87 1,9E Gryyymt drag...
XC 70 '98
Avverkade: Vit GT '88, Svart GT '86.
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: tor sep 29, 2005 12:18
Ort: Sthlm

tycker

Inlägg av SibbSon »

JAG tycker vi borde börja göra lite reklam för vårt forum..menar, det e inte många som har så speciella bilar som vi ;)
då blir vi nog ett ännu större gäng nästa säsong *hehe*
jag brukar tripsa folk från garaget/blocket osv =P
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo tycker vadstena var fint och trevligt där. låg ganska så centralt med. jo tycker att vi skulle göra lite reklam för oss. dom flesta gt folket här nere på ön som jag pratat med hade ingen anning om gtcoupe.se
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag tycker definitivt att vi ska ha en träff nästa år igen och vill någon ta tag i detta vore jag jätteglad. :D

Ang. reklam så får Ni gärna göra det, bara det inte blir för mycket "spam-likt". Då kan andra bli lite sura, typ om man länkar till forumet varenda gång GT nämns på NA:s forum. NA är ett höjdarställe och jag vill inte att vi ska upplevas som att vi vill snylta på deras framgång.

Hursomhelst så tror jag att det kan bli riktigt många som dyker upp nästa år, första året blev ju ett bevis på att det går att dra ihop en hel del kärror. Det kanske går att ragga ihop lite sponsorpriser som vi kan ha som priser.

Vadstena ligger strategiskt, så i de korkarna är det nog vettigt att hålla sig. Det finns ju reservdelsfirmor i närheten också, ifall någon får haveri dessutom :oops: :lol:
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo låter bra jag hjälper gärna till och tar tag i det om det finns fler som är med och hjälper till. Bara frågan hur vi ska kunna komma ut och göra reklam för att gt coupe.se verkligen finns och då att det inte blir för mycket av det goda. mvh micke
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Träff!

Inlägg av Dompers »

Bara att hojta till *yes*
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

det låter bra det dompers*ler*
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Låter som en fin idé.. Bli min klar så kanske de kommer en quattro och min framkrafsare ner från jamtland. Får se om vi lyckas släpa med någom mer..
Nu hänger de mest på om jag hittar ett nytt garage dho :roll:

Ang reklam så e la de bästa sättet att smöra lite för Edis så att vi kan köpa streamers och småklistermärken och utsmycka våra bilar med :)
(Givetvis med förskottsbetalning som krav)
Närmare träffen så kan man annonsera i andra forum i deras träffdelar..
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo det låter bra det får jag snurr på tjejens gt så blir det 2 från gotland med har även kanske 3-4 till här på ön som kanske kommer.
HASSE GT
GT-fanatiker
Inlägg: 185
Blev medlem: fre jun 17, 2005 00:01
Ort: Kolb

TRÄFF

Inlägg av HASSE GT »

Det är klart att vi ska ha en träff !


TYCKER JAG!



MVH HASSE GT *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes*


*yes*
GT Four ever
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo det är ju klart hasse du o jag o linda är väl iaf självskrivna redan nu? *yes*
HASSE GT
GT-fanatiker
Inlägg: 185
Blev medlem: fre jun 17, 2005 00:01
Ort: Kolb

TRÄFF

Inlägg av HASSE GT »

Hej MICKE!Ring HASSE GT
GT Four ever
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

någon som har något annat förslag om vart träffen kan hållas om det inte blir vadstena?
HASSE GT
GT-fanatiker
Inlägg: 185
Blev medlem: fre jun 17, 2005 00:01
Ort: Kolb

Träff

Inlägg av HASSE GT »

Nej! Jag tyckte det var bra .Nära bad o systembolaget *yes* *yes*




MVH HASSE GT
GT Four ever
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

jo det tycker vi med här. men hittade inget systembolag ju.
CHEVYMAN
GT-intresserad
Inlägg: 40
Blev medlem: tis okt 24, 2006 22:18
Ort: kumla/byrsta

gt träff

Inlägg av CHEVYMAN »

jo...nu råkar det vara så att jag har mycket goda kontakter på mantorp park och tullinge raceway(GICK INTE.DEN ÄR NERLAGD) då jag jobbar inom rescue på dom banorna.finns intresset kanske jag kunde kika lite med nå´n av dom.......det finns ett bra alternativ och det är www.motorklubben.se dom anordnar trackdays med ledning av erfarna racing förare.det kräver dock ett medlemsskap i klubben.det skulle ju gå att länka samman träff och trackday och dom kör på lite olika banor under mycket kontrollerade former för attt undvika skador m.m......hör av er om det är intressant
GT-83:A+MITSUBISHI GALANT 150++HK V6(katt bland hermelinerna)
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Träff!

Inlägg av Dompers »

Håller med Hasse!
Stora gröna ytor, bad, nära till stad(cruising), camping möjligheter mm.

Det verkade som att vi gjorde ett bra intryck på "gubben" som har hand om stället så vi får nog komma tillbaka :)
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
Cippi
GT-fanatiker
Inlägg: 201
Blev medlem: ons jun 01, 2005 14:07
Ort: V

Inlägg av Cippi »

Nu ska jag med lägga mig i lite... Jag tycker det var perfekt i Vadstena förra året. Det skulle kanske vara kul att åka lite på bana och så men dom flesta av våra bilar är gamla och många är helt original. Man vill ju komma hem efter träffen *asg* . Det var ju bara skönt att träffas och ta ett par pilsner tillsammans och kolla in bilarna. ::
Audi 80 Quattro '87 1,9E Gryyymt drag...
XC 70 '98
Avverkade: Vit GT '88, Svart GT '86.
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Träffen!

Inlägg av Dompers »

Instämmer till fullo *yes*
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Låst