Träff 2007

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Gizmo
GT-fanatiker
Inlägg: 1034
Blev medlem: lör jul 08, 2006 21:52
Ort: Landskrona
Kontakt:

Inlägg av Gizmo »

Hallå boys.. Jag måste tyvärr medela att jag inte kan komma upp..
Min bil vill inte gå bra fast jag har byttat så pass mycket.

Så ni får klara er utan mig :cry: , men det tror jag att ni gör.
Hoppas att vi ses nästa år i stället..

Ps: Hoppas att ni tar bilder o lägger ut här så man kan se hur trevligt ni hadde det.. O ha det så kul där uppe..
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Användarvisningsbild
burken_81
GT-fanatiker
Inlägg: 174
Blev medlem: tor apr 12, 2007 09:15
Ort: Laholm
Kontakt:

Inlägg av burken_81 »

tyvärr så kan jag inte komma!! ligger och är magsjuk!!! typiskt att de ska hända när man ska iväg!!! men kommer nästa år istället
tysken
Inlägg: 7
Blev medlem: lör jun 16, 2007 13:08
Ort: Link

Träff 2007

Inlägg av tysken »

Hej!

Är det för sent att anmäla sig?


Köpte min GT för ca 2 veckor sedan, var nära att köpa en förra året men då blev det inget...


Det är en 86a, mörkröd ca 35000mil, tyvärr inte så fin i lacken, men det har bytts ganska mycket på den så maskinellt är den fin


Det vore kul att träffa folk som har samma bil och få lite tips, har t.ex. märkt ett irriterande ljud när man kör över 70 som kommer från framhjulen - så träffen är också en chans att låta dem som har samma bil att titta på min så vet jag i vilket skick den är.

Gav 8500 för den, helt ok.

Bilder kommer snart, ska bara tvätta den innan.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Gizmo -- Inte roligt, men du har ju kämpat på som en galning!! Du har snart tröttat ut den så att den går bra igen :wink:

Burken_81 -- Typsikt, vi ville ju verkligen se den och träffa dig!! :(
Du får krya på dig och det kanske blir så att vi kommer fixa till något Audi-mässigt i träffväg på västkusten i sommar/höst. Du får se fram emot det istället... Och Vallåkra naturligtvis :D

tysken -- Närå, det är bara att dyka upp :D
Välkommen hit och väldigt välkommen på träffen!! *yes*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Re: Träff 2007

Inlägg av bruzze »

tysken skrev:Hej!

Är det för sent att anmäla sig?


Köpte min GT för ca 2 veckor sedan, var nära att köpa en förra året men då blev det inget...


Det är en 86a, mörkröd ca 35000mil, tyvärr inte så fin i lacken, men det har bytts ganska mycket på den så maskinellt är den fin


Det vore kul att träffa folk som har samma bil och få lite tips, har t.ex. märkt ett irriterande ljud när man kör över 70 som kommer från framhjulen - så träffen är också en chans att låta dem som har samma bil att titta på min så vet jag i vilket skick den är.

Gav 8500 för den, helt ok.

Bilder kommer snart, ska bara tvätta den innan.
Kul med en Linköpingsbo till. Nära hem och allt!

Ni andra som kommer hit till östergötland. Polisen här är känd för att lägga alla resurser dom har på trafikövervakning och då speciellt E4. Kan också tänka mig att det blir köer vid avfarten Mantorp p.g.a. Gatebilträffen. Ta istället mjölby även om ni kommer norrifrån.

Välkommen!
AudiArt
GT-fanatiker
Inlägg: 410
Blev medlem: tis okt 17, 2006 18:13
Ort: Solna

Inlägg av AudiArt »

Hoppas det är denna camping http://www.vadstenacamping.se/ annars hamnar i fel *neutral*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Förresten, jag var på Svenstigs och hämtade en påse med lite priser. De kommer att lottas ut bland besökarna på träffen. Det var en liten alkomätare, någon fleecesak, ett par Audi-flappisar (badtofflor), två nyckelband och fem nyckelringar med kompass och termometer :D

De hade inget kul kuriosa i Smålandsstenar utan körde ner grejerna från Värnamo! Det kallar jag service! 8) :D
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

Ses imorrn!!! Eller... Senare idag!!

snart läggdags, ska ju upp typ 5 igen, måste hinna tvätta bilen! :D
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

AudiArt skrev:Hoppas det är denna camping http://www.vadstenacamping.se/ annars hamnar i fel *neutral*
Stämmer. Vad jag kommer ihåg så ligger den jämte vägen och syns. Misstänker att Dompers och Bowsers militärtält kommer att synas!

Bruzze
Låst