Träff 2007

Information om träffar samt bilder från träffarna
Användarvisningsbild
Bowser
GT-diggare
Inlägg: 56
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:20
Ort: Motala

Inlägg av Bowser »

Angående boende så kan ju ett tipps vara att kolla med dom som har vagn med sig, kanske finns det plats så man kan dela på kostnaden.
Ska kolla med Dompers vilka priser som gäller, så det kommer lite info om det . (om jag inte missminner mig så ska det stå i forumet redan men det har ju blivit lite sidor med inlägg...)
Hoppas att SMHI har fel angående vädret.

På rapport igår ska det komma 30-100 mm under natten tills idag och vara 15 grader.
Vi har ännu inte fått något regn och det är ca 21 grader.
Så har dom så mycket rätt till helgen vore det bra...
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

bruzze skrev:När: I helgen.
Var: Vätterviksbadets camping i Vadstena.
Hur: Full gas.

Sjön du ska leta efter är Vättern. Campingen ligger utmed RV50 norr om Vadstena. Typ här

Kul att du slank med på ett bananskal! I grevens tid kan man säga! Ska bli kul att se din bil.

Bruzze
haha ja det vart lite sent :P men men :D
Okej, men då ska jag hitta ett apr polare som kan samåka så ska du få se bilen :P hehe
Ser fram emot träffen och alla bilar!:D

mvh Thomas
Användarvisningsbild
Cippi
GT-fanatiker
Inlägg: 201
Blev medlem: ons jun 01, 2005 14:07
Ort: V

Inlägg av Cippi »

Hej alla glada! Jag tänkte lite på det där med militärtältet... Kommer det att sättas upp på fredagen redan eller hur blir det med det? Jag har för mig att jag bokade in mig på den *asg* . Det finns väl kamin i den så man kan ha eldvakt hela natten, då kan man återuppliva lite gamla lumparminnen kanske *yes* .
Audi 80 Quattro '87 1,9E Gryyymt drag...
XC 70 '98
Avverkade: Vit GT '88, Svart GT '86.
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Inlägg: 618
Blev medlem: tor feb 09, 2006 17:41
Ort: Degedala!
Kontakt:

Priser!

Inlägg av Dompers »

Tjo och tjena "allihopa" :)

Priset per ekipage kommer att hamna omkring 125 - 180kr per dygn.
Anledningen till att jag inte vet EXAKT pris är för att jag brukar kunna förhandla" lite med ägaren under helgen. :D

Ang tält så får bowser svara på om det finns kamin i den(själv kommer jag inte ihåg om det är det).
Tältet kommer att resas upp redan på fredagen!!!! :)

Ser verkligen fram emot detta(trots det "annalkande" vädret) :? :D ... kan vi inte vara ute så får vi vara inne i bilar/vagnar/tält eller på "innefiket" på campingen.

VÄL MÖTT!!!! BBBBBBrrrrrrrrrrrrrroooooommmmmmmmmmmm!
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
codrac
GT-fanatiker
Inlägg: 201
Blev medlem: sön sep 24, 2006 20:34
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av codrac »

ok! bra där med lite mer info *yes*

Styggan, du honkar ju på mej och Hasse när vi åker såklart :D Vi åker på fredag efter jobbet, med en rasande fart *hehe*
-Audi 80 Quattro V6 -94 -Audi 80 Quatrro -86 -Audi 80 Quattro -85
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

codrac skrev:ok! bra där med lite mer info *yes*

Styggan, du honkar ju på mej och Hasse när vi åker såklart :D Vi åker på fredag efter jobbet, med en rasande fart *hehe*
tyvärr, åker ner på lördagen, ska inte stanna över natten då det är massa roliga aktiviteter här i v-ås kvällstid samma datum :roll:

Sjölva träffen kostar inget va? bara om man ska va kvar över natten? jag har inte orkat läsa ALLA sidorna i denna avd. :P

Vet du hur långt det är dit från Västerås? så jag kan blörja förbereda mina mattekunkaper å räkna ut hur mkt ja ska tanka.. haha :D
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

2 pärlor redo för träff med andra pärlor *yes*

Bild
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

styggan: kollade hur långt det är det är ca 208 km mellan vadstena och västerås så om bilen drar straxt under litern milen ska du kunna komma dit på ca 21 liter enkel resa. välkomen hit till forumet föresten *yes*
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

gt_87 skrev:styggan: kollade hur långt det är det är ca 208 km mellan vadstena och västerås så om bilen drar straxt under litern milen ska du kunna komma dit på ca 21 liter enkel resa. välkomen hit till forumet föresten *yes*
aah! häärligt! jag vet inte hur man kollar sånt :P Men jag antar att du har en lite längre bit att åka :P

Tack så mkt! 8)
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

va så lie så. du kan kika på eniro.se så finns en flik som det står kartor där kan du skriva start målets adress och slut målets adress så får du beskrivning hur du ska köra osv. jo är massa vatten man ska åka på i ca 3 timmar sen ska jag o farsgubben köra varsin gt till kolbäck till hasse sen på fredan drar vi järnet ner till vadstena. ska bli kul att se din pärla i verkligheten såg den på tradera och blev kär i färgen. funderar starkt på att lacka min 3:de gt i safran
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Hej!

Var på Autoexperten idag och köpte nya lyftare(1431kr). Fick då lite spons! Ett litet bilvårdskit samt en T-shirt! Bara att hitta på en bra tävling till det!

Det blir tyvärr ingen titt på Sport-Ur-Quattron... Han skulle åka på semester. Annars var den underbar sa han. När han låg på 5000 varv fick man inte hålla mer är halv gas för att hinna med å växla innan varvstoppet!

Bruzze
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Fick precis ett mail från Lars Lilja och han och hans grabb dyker upp med sin 83:a i helgen!! Ni som var på träffen vet vilken pärla det är!! :D

Nu är det nära och jag har inte pillat något med bilen på flera veckor... Ser ju inte direkt ut som det är någon större idé att putsa på bilen som en tok på fredagen, det verkar ju lite blött om man säger så :oops:
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

bruzze: trevligt jag o farsgubben har gått inne i stan i dag och fixat lite priser varit på mekonomen,garantidelar och meca fick lite alltmöjligt vi med.
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

Hur ser vädret ut där nere??
Någon "på-plats-reporter" där ? :P
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

BTW!

Kan man köpa framrutedekal på träffen?
Känner att man Måste ha en sån! Så snygga!
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker
Inlägg: 1624
Blev medlem: tis feb 28, 2006 09:25
Ort: Gotland

Inlägg av gt_87 »

om det är sån som det står gt coupe.se har nog edis med ett gäng
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

styggan skrev:Hur ser vädret ut där nere??
Någon "på-plats-reporter" där ? :P
Plats: Vadstena -5 mil (Linköping)
Väder: Strålande solsken och lätta slöjmåln Hålli för fan!
I övrigt: Trött som fan. (Skruvade inredning till ett inatt)

Bruzze
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag har bara några dekaler med mig, har haft så himla mycket annat att göra så det har inte blivit av. Det är inte så roligt att göra en massa dekaler heller och så är det bara ett fåtal som vill köpa, det kostar ju både tid och pengar för min del att lösa detta.
De som vill köpa dekaler får med andra ord dyka på mig snabbt, innan de tar slut. :lol:

Jag ska iväg till Svenstigs (VAG) i Smålandsstenar imorgon efter jobbet, de har plockat ihop lite småsaker till oss där också. De är helt underbara att ha med att göra där :D
AudiArt
GT-fanatiker
Inlägg: 410
Blev medlem: tis okt 17, 2006 18:13
Ort: Solna

Inlägg av AudiArt »

Vi kommer ca 10.00 till campingen på lördag. När öppnar campingen om det har några tider :?:
Användarvisningsbild
styggan
GT-fanatiker
Inlägg: 387
Blev medlem: mån jun 25, 2007 22:58
Ort: V
Kontakt:

Inlägg av styggan »

Edis skrev:Jag har bara några dekaler med mig, har haft så himla mycket annat att göra så det har inte blivit av. Det är inte så roligt att göra en massa dekaler heller och så är det bara ett fåtal som vill köpa, det kostar ju både tid och pengar för min del att lösa detta.
De som vill köpa dekaler får med andra ord dyka på mig snabbt, innan de tar slut. :lol:

Jag ska iväg till Svenstigs (VAG) i Smålandsstenar imorgon efter jobbet, de har plockat ihop lite småsaker till oss där också. De är helt underbara att ha med att göra där :D
"tappa bort" en dekal och hitta den lagom när jag är framme ;)
MÅSTE ha en *hehe*
Låst