Första numret av Vintage! Nr 1 2011

Samlar du på Audiprylar? Visa dina GT och urisrelaterade saker här.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Första numret av Vintage! Nr 1 2011

Inlägg av Edis »

Lite roligt att få vara med i det första numret av Vintage, en tidning från Auto, Motor & Sport! :D

Det var längesedan jag blev intervjuad och som tur vad bad jag om att få korrekturläsa. Jag förstår att det är svårt att intervjua, men det blev verkligen tokigt i utkastet. Jag skrev om stora delar av reportaget, men TROTS det har de skarvat ihop det märkligt iallafall. Bildtexten under bilden till höger stämmer inte, läser man reportaget ser man att det inte riktigt stämmer med texten i artikeln. Retar mig även att de envisas med att skriva quattro med stort Q dessutom... Förresten, kul att jag har blivit skåning :lol:

Nåja, huvudsaken är det skrivs om urisarna och att man kunde ge en känga till Audi ang. reservdelarna. Tyvärr hade de plockat bort en del ord, så det ser lite konstigt ut i mina ögon.

Här är lite småbilder som aptitretare. Har inte hunnit läsa igenom alla reportage, hoppas inte att de har rört ihop det för mycket. :roll:
Bild

Haha, lite roligt ser det ut, men ordet som saknas på bilden nedan är oväntat. Lite annan betydelse annars :lol:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild