Autoart Urquattro 1:18

Samlar du på Audiprylar? Visa dina GT och urisrelaterade saker här.
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Autoart Urquattro 1:18

Inlägg av Dajjmen »

Hej.

Fick köpt mig en urguattro till samlingen i idag.

Jag var ute och körde lite med R32an idag och körde förbi ett gammalt plantage som har funnits här sen jag var liten men har varigt nerlagt iallafall dom senaste 5 åren vad jag vet, men tydligen hade några asiater köpt affären och fortsatt businessen. Har sedan länge tänkt köpa lite plantor till balkongen så jag jag körde in och parkerade bilen. När jag kom in i butiken så såg jag bara en massa kläder och skit, solblekta kartonger och vissna blommor. Men när jag gick lite längre in bland hyllorna så får jag syn på en AutoArt Urquattro bland kanske 3 - 5 olika modellbilar. Såg inget pris på just quattron, bara på dom andra bilarna, som var satta till 259 kr, Så jag gick och frågade och det var samma pris på alla modellerna. Det var det tydligen så jag tog snabbt bilen och bad att få se hur den såg ut innanför boxen. Jag såg direkt att det fattades ena backspegeln men kunde inte se något annat. Jag frågade om han kunde göra något på priset. Fick den för 200 kr.

Glömde helt bort att jag skulle handla blommor och åkte hem. Får ta blommorna en annan dag.

Är det någon som vet vad värdet på denna bil och och går det att köpa en backspegel?

Bilder:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

//Dajjmen
Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Ojojoj, vilket fynd :D

Vet tyvärr inte om speglarna går att köpa löst.
Användarvisningsbild
Emil90q20v
GT-fanatiker
Inlägg: 337
Blev medlem: tor jun 28, 2007 22:33
Ort: Halmstad

Nopp!!

Inlägg av Emil90q20v »

Autoart är bland de bästa tillverkarna.
200:- var en gåva.
Fullpris ligger närmare 7-800:-..

Kolla på tex http://www.modelissimo.de/

Jag har nästan 200 modeller av urquattro i min lilla samling.

Glöm backspeglen och njut av modellen.

Med vänlig hälsning Emil
90 quattro -85
90 quattro 20v -89
gt 5E -84
Gt -87
80 5e -83
coupe quattro 20v -90
Coupe quattro 20v -91
Audi 90 20v -89
Audi 80 2.8 -92
Audi A6 avant Tdi S-line 05
Skriv svar