www.Stylit.se

Här snackas det plåt, plast och glas
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: tor sep 29, 2005 12:18
Ort: Sthlm

www.Stylit.se

Inlägg av SibbSon »

vet inte om ngn sett detta men dem har GT styling! *hehe*

www.stylit.se
jockelind
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: sön nov 18, 2007 10:17
Ort: Skellefte�

Inlägg av jockelind »

har köpt en front av den killen verkar inte vara så seriös då jag beställde fronten så var det hyffsad leveranstid ca 3 veckor till dörren men passformen var kass 2 pers och några skruvtvingar och varmluftpistolen ock en slipmaskin så gick den på men. sen så klagadde vi på passformen och då gick tillverkaren med på att ge tillbaka 500kr eller ta tillbaka fronten och skulle få alla pengar tillbaka ( men då satt fronten redan på) så jag tog 500 kr men enligt överenskommelse så skulle han pluta 500kr på sportgrillen istället men väntade i 7veckor på den och då avbeställde jag den för att den komm aldrig och han lovade max 3 veckor... och nu har det gått 4 veckor sen jag avbeställde den och han skulle sätta in pengarna på mitt konta men inga pengar änn..
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: tor sep 29, 2005 12:18
Ort: Sthlm

Ok!

Inlägg av SibbSon »

Bra att ngn passat på & kan ge info om alla nya firmor som bara väller in!! tack för infon! *yes*
jockelind
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: sön nov 18, 2007 10:17
Ort: Skellefte�

Inlägg av jockelind »

men om du kan tänka dig att det är möjligt att vänta ett tag på delarna och att du kan slipa lite för att få allt att passa så är det ju rätt pris på fronten iallafall:D
jockelind
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: sön nov 18, 2007 10:17
Ort: Skellefte�

Inlägg av jockelind »

kollade in på hans hemsida igen och nu har han skrivit att dålig passform kan förekomma :D på sido och bak kjolen...
Skriv svar