Kan man köpa nya bakre skärmkanter?

Här snackas det plåt, plast och glas
Jojjan
GT-fanatiker
Inlägg: 921
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:00

Kan man köpa nya bakre skärmkanter?

Inlägg av Jojjan »

Finns det någon som säljer nya bakre skärmkanter till en GT-84?
Eller finns det någon av er som har fina skärmkanter till salu?
Användarvisningsbild
rallytobbe
GT-fanatiker
Inlägg: 566
Blev medlem: sön apr 03, 2005 14:47
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av rallytobbe »

det finns på mekonomen kommer inte ihåg vad de gick på när jag va inne och frågade on trösklarna
Jojjan
GT-fanatiker
Inlägg: 921
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:00

Inlägg av Jojjan »

Suveränt.
Tack!
Jojjan
GT-fanatiker
Inlägg: 921
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:00

Inlägg av Jojjan »

Enligt Mekonomen i Karlskoga finns det inget i deras dator som säger att det finns bakre skärmkanter till GT:n.
Men jag skulle gissa på att det kanske finns men att det står på en annan Audimodell.
Någon som har en bra idé om detta?
Användarvisningsbild
Lilja
GT-diggare
Inlägg: 60
Blev medlem: fre apr 01, 2005 13:21
Ort: Motala

Inlägg av Lilja »

Du får köpa till Audi 80 karosstyp 81.
evil.tweety
GT-fanatiker
Inlägg: 674
Blev medlem: lör aug 23, 2008 20:34
Ort: N

skärmkanter

Inlägg av evil.tweety »

jag köpte 2 nya trösklar till min audi 90 samnt skärmkanter höger o vänster sida kosta mig 1080kr... vad jag vet är det samma skärmkanter på audi 90/80/gt med samma årsmodel. men kan inte garantera det audi har ju en tidens att små ändra allt vart efter..
Jojjan
GT-fanatiker
Inlägg: 921
Blev medlem: fre okt 20, 2006 10:00

Inlägg av Jojjan »

Problemet är bara att få de personer som säljer grejerna att förstå att det är samma delar till dessa modeller.
Trots att jag har sagt detta till dem så ber de om regnumret till bilen och får således upp Audi GT Coupé, och då säger de att det tyvärr inte finns delar till den modellen.
Hade det varit panik med att få tag i grejerna så hade jag säkert orkat bråka mer med dem men jag ser det som en sorts "självsanering" att de inte kommer att sälja speciellt länge till när de inte lyssnar på sina kunder.

evil.tweety:
Köpte du grejerna på Audi alltså? När jag pratade med dem så var det slut på allt i plåtväg. Å andra sidan verkade han inte vilja sälja något alls.
evil.tweety
GT-fanatiker
Inlägg: 674
Blev medlem: lör aug 23, 2008 20:34
Ort: N

Inlägg av evil.tweety »

ha ha ja en del säljare är ju lite tröga. var inne på micro en gång och det var samma där. men men inte lätt alla gånger. nej plåten köpte jag hos den lokala bilplåts kilen. khumo karosseri eskilstuna. kan va fel stavat.
Skriv svar