Färg på framrutan?

Här snackas det plåt, plast och glas
Kitty
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: ons nov 19, 2008 01:18
Ort: Skaraborg
Kontakt:

Färg på framrutan?

Inlägg av Kitty »

Pratade precis med skadeverkstaden på VAG ang rutbyte, enligt dom ska finnas en helt genomskinlig o en svagt grönfärgad ruta.. Förstod dåligt hans förklaring, men verkar som att det skiljer mellan dessa två o han undrade vad det var för färg på min ´86a.

Jag har några mil till garaget o är utan bil just nu, så jag tänkte se om ngn av er vet?
zlobo
GT-fanatiker
Inlägg: 1335
Blev medlem: mån maj 21, 2007 13:25
Ort: V�xj�
Kontakt:

Re: Färg på framrutan?

Inlägg av zlobo »

Kitty skrev:Pratade precis med skadeverkstaden på VAG ang rutbyte, enligt dom ska finnas en helt genomskinlig o en svagt grönfärgad ruta.. Förstod dåligt hans förklaring, men verkar som att det skiljer mellan dessa två o han undrade vad det var för färg på min ´86a.

Jag har några mil till garaget o är utan bil just nu, så jag tänkte se om ngn av er vet?
på min va det grön,, o enligt wag så gick det inte o beställa några rutor via vag,, utan ja gick till lokala bilglas affären o de hadde grön
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Kitty
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: ons nov 19, 2008 01:18
Ort: Skaraborg
Kontakt:

Inlägg av Kitty »

Börjar fundera på om det är inte är lika bra att åka till garaget på ngt sätt o kolla för säkerhets skull. Min går på försäkringen så VAG sköter allt med beställning av ny ruta från glasmästaren, jag antar att han ville veta för att kunna beställa o ha den hemma till nästa vecka när bilen ska in. :?:

Massa babbel här, men tack ändå Slobo! :wink:
Kitty
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: ons nov 19, 2008 01:18
Ort: Skaraborg
Kontakt:

Inlägg av Kitty »

Den var visst gröntonad min med, ifall ngn var nyfiken..
Nu är den beställd iaf, o VAG hoppas på att ha den hemma i tid till nästa vecka! :D
Skriv svar