GUP-TUNING svarar

Här snackas det plåt, plast och glas
GUP-TUNING
Inlägg: 1
Blev medlem: tis feb 28, 2006 14:00
Kontakt:

GUP-TUNING svarar

Inlägg av GUP-TUNING »

Blev uppmärksammad på de olika inläggen kring våra produkter på gup-tuning.se -- tycks råda viss förvirring, så ett klargörande kan nog vara bra.

i AC1-08 ingår:
AC1-08 bodykit includes:
* 4- arches over wheels
* Sideskirts (2pieces)
* Hood
7 details

7 detaljer totalt alltså. Monteras som originaldelarna såtillvida inte bilen byggts om i grunden. Ingen fram eller bakspoiler i nuvarande paketet.
För den som bor i Stockholm är det gratis frakt via Bussgods - övriga bör höra av sig för fraktuppgifter.

Tillverkningen sker i Lettland och i kvalitativt material...till skillnad mot vad konkurrenter under pseudonym försöker sprida ut på nätet. Jag beklagar om vi i drivorna av mejl någon gång kan ha gjort misstaget att missa något mejl eller glömt bort svara på någon fråga. Mejla igen.

Det är viktigt att ha nöjda kunder. Om någon är missnöjd med något så kommer vi göra vårt bästa för att reda ut det.

Tommy
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Ah, kanon! *yes*

Då blir det alltså de fyra skärmbreddningarna, sidokjolarna och huven! Det är ett riktigt bra pris på det kitet!

Går det inte att köpa huven löst? :oops:
Användarvisningsbild
Christian_J
GT-fanatiker
Inlägg: 272
Blev medlem: fre okt 08, 2004 20:49
Ort: S
Kontakt:

Inlägg av Christian_J »

Hej!

Nu blev jag lite fundersam och måste undra och fråga, sidokjolen AC1-05 ser ut som en Rieger GTS sidokjol. (den är gjord för att passa med Rieger GTS breddare i Corradostil. En enkel båge/remsa som breddar någon tum)

http://www.gup-tuning.fi/pics/AC1-05

Det som fick mig att fundera på Rieger GTS först var bilden på bakkjolen AC1-02, som är väldigt lik Riegers egen bild på sidan 18 i 2004 års katalog. Har den här på skrivbordet på papper, kanske finns på nätet?

http://www.gup-tuning.fi/pics/thumbs/AC1-02

Men bilden på AC1-08 visar ju en URQ med huv i "sportquattrolook" alltså en kortad stylingvariant som inte kräver SPQ front som är 5cm längre och rundare än en orginalhuv på grund av intercoolerplaceringen. Är alltså AC1-08 ett helt annat kit som inte består av sidokjolar av AC1-05 typ? Isåfall vore det väl trevligt om hemsidan visade bilder på delarna och inte en monterad bil, efterssom det inte är många skruvar gemensamt mellan en URQ front och en GT Coupe när det gäller stötfångare och dess infästning mot skärmarna.

Ingen kritik ifrån mig i det här läget, men lite klargörande bilder kanske skulle reda ut ett och annat?

mvh

/Christian
JohnOlsson
GT-intresserad
Inlägg: 38
Blev medlem: fre nov 11, 2005 19:08
Ort: Vetlanda\Hultsfred
Kontakt:

Inlägg av JohnOlsson »

inget svar än?
där ser man.... man kan börja undra vad som ingår nu för tiden :P
du har gjort mig mer förvirrad Christian, antar att det är bra? ::

någon som köpt kitet och testat om det är bolt on?
Skriv svar